fy_pokkers Skrevet 2. april 2003 Skrevet 2. april 2003 Jeg vil bytte nick, Jeg er nvoetfiv. vifteovn. nvoetfiv. B|real bytta til Ecthelion, fy_pokker håper jeg bytter til nvoetfiv Jeg har vært nvoetfiv på #hw.no, helt siden vi bare var ett 1sifra antall der Kjære leser, la meg bytte, i ekte #hw.no spirit
fy_pokkers Skrevet 2. april 2003 Forfatter Skrevet 2. april 2003 forresten.. Dette kan bli den uoffiselle, jeg vil bytte noe på min hw.no account tråden.. (hvis den ikke fins fra før av da...)
fy_pokkers Skrevet 2. april 2003 Forfatter Skrevet 2. april 2003 og unngå og plage dere her i søppel? aldri i verden
Goebbels Skrevet 2. april 2003 Skrevet 2. april 2003 Håper du ikke får lov. Ikke personlig, men jeg synes generelt det er en fryktelig uting.. fysj
danilovic Skrevet 2. april 2003 Skrevet 2. april 2003 Oi, jeg visste ikke at du var nvoetfiv! Jeg er for bytting (denne gangen). IMO er fy_pokker bedre kjent med nicket "nvoetfiv" faktisk.
SnowDOG_ Skrevet 2. april 2003 Skrevet 2. april 2003 Btw så sendte eg en PM til hargte og spurte om han kunne skifte fra SnowDOG_ til SnowDOG men det er vist noen som er registrert navnet SnowDOG? Argg kem er det og bruker han/hun det enda?
EC Skrevet 2. april 2003 Skrevet 2. april 2003 Slikt tar du opp med moderatorer. Denne tråden er SPAM, og stenges.
Anbefalte innlegg