hugRmunR Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Har spilt online delen i rundt 6 timer (rank 25) og må si at det er som å spille en CoD 4 mod. Litt lavere tempo fordi banene er større (stort pluss). En ting jeg misliker dog er at det virker som om juggernaut er mye kraftigere enn i CoD 4 (skjøt en person 4 ganger i brystkassen med en Type 99 og han fyrte av ett skudd, og der lå jeg. Hardcore riktignok.)
Newbie1KENuubie Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Ja det er mer som en mod, med en halvjalla singleplayer del. Spillet er underholdende, men det duger IKKE som en oppfølger av cod4 Gleder meg til Infinity Ward kommer på banen igjen, Treyarch leverer ikke varene! Call Of Duty 3 var jo også ett makkverk som Treyarch stod for. Ut med kua, inn med infinity ward!
Khogn Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Ja det er mer som en mod, med en halvjalla singleplayer del. Spillet er underholdende, men det duger IKKE som en oppfølger av cod4 Gleder meg til Infinity Ward kommer på banen igjen, Treyarch leverer ikke varene! Call Of Duty 3 var jo også ett makkverk som Treyarch stod for. Ut med kua, inn med infinity ward! Veldig enig med deg, men expansion pack til første CoD (United Offensive) var synes jeg skambra og utviklet at Treyarch (eller Grey Matter som de het før). Det var riktig nok for lenge siden, men men... CoD5 er verst i serien. CoD3 var kjedelig, men CoD5 er fullstendig PLAGSOMT i single player og funker absolutt ikke i coop. MP funker greit, for de som ikke er drittlei av eldgamle våpen enda...
Chresjan Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 (endret) Jeg må si at jeg så langt ikke er veldig imponert over Singleplayer delen, men jeg mener Multiplayer delen er veldig bra. Det er jo en Copy Paste av CoD4, med ekstra her og der men eller noks så likt. Bør nevnes at introduksjonen av tanks har fungert ganske greit egentlig. Nå må det jo sies at jeg liker WW2 settingen, men jeg savner en god singleplayer campaign, noe som Treyarch igjen ikke helt får til. Igjen blir jeg irritert av å bli universal target til fienden. Man kan gjemme seg bak 3 PC kontrollerte venner så presterer fienden å slutte å skyte på dem for så å skyte på deg selv om dine lagkammerater er enklere targets å skyte på. CoD4 var bedre på dette. Tror jeg skal spille igjennom singleplayer delen en dag bare for å ha testet det, men jeg liker best multiplayer delen. Har noen lykkes i å finne en hardcore server med mange players som bare kjører mappet Outskirts? (helst ikke Team Deathmatch) Oh, jeg syntes også at flere av Våpenlydene i spillet var weaksauce. De klarte i hvertfall å lage kling lyden til Garand når det tomme magasinet spretter ut. Men om du liker WW2 og multiplayer så er CoD5 et bra kjøp. Endret 28. november 2008 av Chresjan
Newbie1KENuubie Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Ja, weaksauce deluxe på våpenlydene!!! Bar er vel blandt de få som lager heftig lyd når du blir beskutt.... Å høre "putta-putta-putta-putta-putta" fra en Browning M1919A6 er vel ikke akkurat det man forventer... Eller ett lavt "pjiow! pjiow! pjiow! pjiow! kling!" når du blir beskutt av Garand er også weak... Noen ganger lurer jeg på om det er luftbørse de skyter med (helt til jeg blir truffet av en kule, that is...) Browningen burde vært: BRAKAKRAKRAKRAKRAKARKRARKRAKARRAAAA!!!! Og Garand: POFF! POFF! POFF! POFF! KLÆNG! Det er synd at alle achievement poengene i singleplayer (xbox 360) ligger på veteran difficulty , for det er helt mad insane vanskelig. Rekker ikke å ta dekning og trykke på ladeknappen før det ligger 4 granater rundt deg, og stikker du frem en liten trådstump fra uniformen din vil 30 fiender tømme magasinet sitt med millimeters presisjon iløpet av 0,01 millisekund! Å spille på hardened i cod5 er jo vanskeligere enn veteran i cod4! Jeg tar sikte på å runne spillet på hardened, driter i achievement poengene.
Chresjan Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Det er synd at alle achievement poengene i singleplayer (xbox 360) ligger på veteran difficulty , for det er helt mad insane vanskelig. Rekker ikke å ta dekning og trykke på ladeknappen før det ligger 4 granater rundt deg, og stikker du frem en liten trådstump fra uniformen din vil 30 fiender tømme magasinet sitt med millimeters presisjon iløpet av 0,01 millisekund! Å spille på hardened i cod5 er jo vanskeligere enn veteran i cod4! Jeg tar sikte på å runne spillet på hardened, driter i achievement poengene. Ja, Hadde helt glemmt hvor latterlig det er med granater av og til. Jeg lurer på om de står ved siden av en hel kasse og bare lemper dem ut av skyttergraven. Ikke nok med det de lemper dem relativt midt på storetåa di. Man springer 10m. og søker dekning bare for å finne at en eller to, kansje til og med tre nye granater lander rundt deg. Dette har egenltig lite å si for de som spiller på easy mode men det er relativt irriterende når man spiller på høy vanskelighetsgrad, hvor man må springe lengre bort fra granatene når de sprenger. Granater i Multiplayer er fine, for der har de en randomfactor, mens i singleplayer virker det som om man springer rundt med en svær magnet på kroppen som suger til seg det som er av kuler og granater. Svært frusterende til tider.
Grimrevenger Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 har spilt cod5 en stund nå... men i stedenfor og få meg til og ville spille det mer, har jeg bare fått lyst til og spille cod1 og 2 igjen, som var mye bedre spill... er enig med de som sier at spillet mangler det lille ekstra... jeg er heller ikke noe stor fan av perk systemet... så tviler på at jeg kommer til og spille det så veldig mye mer.. Singelplayer var helt ok, men spilte egentlig bare gjennom det for og unlocke zombie mode, som er det beste med hele spillet!
lofsa Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Er det noen som veit hvordan man får alle banene på split-screen delen? Eller er det bare de man har fra starten av? For når man spiller online så er det mange flere baner..?
Makk-verk Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Av nyskjerrighet har jeg ett spørsmål: Som tidligere COD4 spiller var det kanskje ikke strengt tatt nødvendig, men jeg spilte nå bootcamp fra starten av min COD 5 multiplayerkarriere. Spørsmålet mitt er da, hvorfor var det her en del med høyere rank enn 8, når bootcamp for min del ble sperret etter denne ranken?
krgjingflknuewrhbflgauhe Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 (endret) Den blir ikke mulig å gå inn på den etter rank 8, men man kan bli der. Så de med høyere rank har bare blitt der siden <rank 8 Endret 23. desember 2008 av Claes91
Makk-verk Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Jaja, alle har vel rett til sine egne interesser..hehe. Men føler vel at litt av konseptet forsvinner.
Lommiss Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Funker å spille i Boot Camp i høyere rank enn level 8 om du har en på vennelisten som inviterer deg fra Boot Camp game, som da er under level 8.
War Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 (endret) PC, singleplayer * Objective: Regroup at the barn entrance. Walk up to your comrades near the barn entrance. You'll see a Panzershreck, which you should pick up. A tank will burst out of the barn, so blast it with the rocket. Dette skjer ikke, ser tanken på kartet, den kommer ikke ut:-S Kastet granat inn vinduet og drepte den. Tatt brettet 10 ganger. Crap, står fast på 75% i farcry så kjøpte dette spillet så står jeg fast på 30% her>< ______________________________ Delvist løst, la inn patchen og satt det til easy da fungerte det. Hvordan unpatcher man? Endret 29. desember 2008 av War
binko Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Fikk såklart dette til j00l, og det er mye bedre/ underholdene enn jeg hadde trodd! Co-op er spennende, onlinedelen er som alltid i COD-serien veldig bra og grafikk&lyd er det vel ingenting å si på. Men, de har da altså ikke klart utfordringen etter CoD4 - en oppfølger som har like mye sjel og historie som Modern Warfare. Klarer ikke helt å leve meg inn i det. Så det blir Co-op og Live! som er det medt underholdende, kanskje mye forventet og. ... fryktelig rotete innlegget ble da.
Lassi3 Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Har et spørsmål, eller er vel mer en bekreftelse. Det er bullet-drop i cod 5 ikke sant? Altså sånn at du må sikte over hodet til en fyr for å treffe det hvis du er på lang avstand. Mener her altså sniperne, ikke de andre våpnene.
MILFshake Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Det som ødelegger litt for multiplayer på COD5, IMO, er å bruke tanks! Den tåler for mye, noe som gjør det dritfeigt å bruke tanks + når man spiller på en map med tanks ender det opp med at nesten alle på begge lagene bruker nettopp det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå