Gå til innhold

Første lvl 80 - 27 timer


Anbefalte innlegg

Så må man vente og vente og vente til resterende kommer til 80. Ingen BG, ingen end game raiding. Ingen end game instance.

 

De må bare gjøre som de vil men jeg ser ikke noe vits i å rushe til level 80 når man har et såpass fint område å queste i som Northrend. Kjempefint questområde spør du meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel uansett hvor lame Athen er så fortjent han world first 80 for dette. Bizzard burde hatt klarer regler på dette eller i det minste stoppet det før han ble akkurat 79, det må vel nesten være det verste. Jeg tviler sterkt på at vis de drev "investigata" som blir sakt i videoen fant det ut rett før han ble 80, virker nesten som de gjorde det ene og alene for å skape stor blast rundt det.

Lenke til kommentar

Om det er noen som fortjener "ære" er det jo folka som kastet bort sin tid på å hjelpe Athene. Dessuten er det ikke spesielt mye ferdighet i å gjøre noe så repetitivt (jada, det å queste vanlig og å gjøre dungeons vanlig er også repetitivt, men da er det flere enn én utvalgt som når 80 kjapt).

Lenke til kommentar
Om det er noen som fortjener "ære" er det jo folka som kastet bort sin tid på å hjelpe Athene. Dessuten er det ikke spesielt mye ferdighet i å gjøre noe så repetitivt (jada, det å queste vanlig og å gjøre dungeons vanlig er også repetitivt, men da er det flere enn én utvalgt som når 80 kjapt).

Nå har det seg jo sånn at det ikke var Athene som ble hjulpet ...

Lenke til kommentar
Om det er noen som fortjener "ære" er det jo folka som kastet bort sin tid på å hjelpe Athene. Dessuten er det ikke spesielt mye ferdighet i å gjøre noe så repetitivt (jada, det å queste vanlig og å gjøre dungeons vanlig er også repetitivt, men da er det flere enn én utvalgt som når 80 kjapt).

Nå har det seg jo sånn at det ikke var Athene som ble hjulpet ...

 

Athene ble hjulpet med instance-tagging, Nymh (eller hva det nå var) gjorde det *legit* i mine øyne med grinding med healer ute av gruppe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...