Bruker-146784 Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 (endret) Når jeg skal installere wow:tbc så kommer dette opp: bilde. Jeg har over 300GB ledig på PC-en Så hva er problemet Haster!!!!!! Om dere lurer på hva som står der så står det "This disk doesn`t have enough free space to install Burning Crusade. (More than 1.8 GB is required, but only 0.0 MB is aviable.) Please free up space or try installing to a different disk." Endret 13. november 2008 av fantomena
War Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Defragmenter? Ikke sikkert den finner 1,8GB sammenhengende ledig plass.
Naranek Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Bildet er for lite til at jeg kan se noe. Har du flere stasjoner? Er du sikker på at WoW ligger på stasjonen med mye plass? Egentlig tyder vel 0,0 på at det er noe som bugger, kanskje fordi tallet blir for stort til at WoW klarer å tolke det. Du kan prøve å kopiere inn en masse tull, sånn at det blir mye mindre plass ledig. Fragmentering har ikke noe å si, det hadde bare ført til at det gikk seinere.
Walts Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 (endret) Kjør som administrator er vel løsningen Virker som om du ikke har tilgang til å opprette ting i programfiler mappen (eller eventuelt en annen mappe spørs hvor du installerer) Endret 14. november 2008 av djrabbit88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå