Gå til innhold

[AoC]Nytt område: Ymir's Pass


Anbefalte innlegg

Noen som har testet ut de nye områdene som kom i siste patch? hørt snakk om at de var veldig godt laget og hadde kanongod stemning, men kunne være litt smålaggy...antageligvis pga mange som er der og sjekker ut...

Jeg har en assassin på level.64 som jeg skal inn og se meg rundt med i kveld, gleder meg :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, dette var jo rett og slett kanonbra, liksom noe av den samme stemningen som jeg fikk første gangen jeg kom ruslende alene til Sanctum of the Burning Souls, med dommedagsklokkene kimet i bakgrunnen :) Fikk sluppet fri Frostfather'n også(jaggu en diger fan), inne i The Amphitheatre of Karutonia, etter en helsikes langvarig kamp med mange wipes mot 'The Devourer', en seig djevel med et skjold som gir deg 500 skade hver gang du treffer ham. Eneste buggen jeg så var ene bossen som døde da en bearshamanen vår charget ham i begynnelsen av fighten..easy kill, men fikk ikke drop da:(

Forøvrig droppet det 3 drops til assasinen min, så godt fornøyd med uttellingen :)

Virkelig bra jobbet dette og holder 'The Common District' samme nivå, så blir det skikkelig morsomt, der skal man visst også måtte velge å støtte ond eller god side i tillegg...kan bli interessant..

Endret av sageman
Lenke til kommentar

aiai, nå fikk jeg veldig lyst til å prøve Conan igjen. Det spørs om jeg ikke er nødt til å renewe når den nye PCen kommer i posten. Det blir festlig med Ymir's Pass på full pupp i HD-oppløsning. ^^

 

Full klaff med levelen min også (mener jeg er rundt 57 på min HoX), så da gleder jeg meg egentlig litt.

Lenke til kommentar

Jepp, og Amphitheatre of Karutonia er kort og enkelt sinnsykt bra gjennomført! Er midt oppi redigeringen av en film jeg og noen fra guildet tok på mandag! kan legge ut linken her slik at dere får se de forskjellige bossene (minus 1).

 

Men anbefales å ta seg en tur til Ymirs Pass, genial plass!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...