Gå til innhold

Madla rekrutten januar 2009 ?


Ida90

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skal også på madla en av de der dagene. Er kalt inn til sjøforsvaret >< Satser dog på å dimme raskere enn min egen skygge.

Hehe, da er vi to(i alle fall;)).. Håper bare det går bra. Er umulig for oss som er ferdig utdannet å gå gjennom militæret uten store økonomiske tap....!

Du får de samme økonomiske tapene om du må utsette utdanningen med et år, som når du er ferdig utdannet.

Lenke til kommentar

Ooog da var jeg hjemme igjen.. Ble sendt hjem og ble erklært ikke tjenestedyktig grunnet at jeg har hatt kyssesyken i November \ Desember 2008.. Var mye hyggelige folk jeg traff på, var i Kompani 3 Tropp 2 Lag 5. Kunne blitt et artig år tror jeg gutta, virket som en kjempetrivelig gjeng :)

Lenke til kommentar

Har en overhodet mulighet til å søke på stillinger (unntatt de mer spesielle) før innrykk?

Forøvrig heter det slettes ikke "hunde trener tjeneste", men hunderøktertjeneste. Det er også en forbanna drittjobb, så at du faktisk SØKER det og ikke prøver deg på hundeføreren er ganske utrolig.

For øvrig kan du vel ikke engang søke hundefører eller hunderøkter lengre. Du må søke hundeskolen, så bestemmer de som er der hvem som skal bli hva. Det sa i alle fall et befal fra hundetjenesten på BHFS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...