Gå til innhold

Wotlk pre release

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du kan spille hele tiden, men må oppgradere accounten (på kontosiden din) for å komme inn i Northrend. Samme som at du må ha BC installert for å sprette igjennom portalen, men du kan romle rundt i gamlelandet så mye du orker med Classic.

Siden for å oppgradere accounten er nede/stengt, og vil bli åpnet igjen seinere i dag. Så en blå post som regnet med at den ikke ville komme opp før midnatt. Samme blå poster sa "hvor får dere kopiene deres fra? release er ved midnatt!" så det er mulig det ikke hjelper å klage på det en gang :!:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en kompis som jobber på en elektrobutikk, han har skaffet meg min kopi, men har sittet å vært redd for å installere WOTLK i frykt av at jeg ikke skal få gamet før Northrend åpnes kl 00.01. Har enda ting som skal fikses klart in-game før lvlingen smeller laus.

Skrevet

Det skal gå bra. Teknisk sett spiller vi jo på en måte WotLK nå :) Det som kommer på DVD'en er jo bare litt content (*kremt* Northrend i sin helhet f.eks.)

1.* = classic

2.* = tbc

3.* = wotlk

Jeg installerer med en gang jeg kommer hjem, og er sikker på at jeg får spilt frem til midnatt. Må kanskje relogge en gang rundt midnatt, men det går seg sikkert til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...