morgan_kane Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 (endret) har innstalert det men når eg skal starte det så får eg opp denne feilmeldingen. ka skal eg gjøre? PCen er en hp 6530b Det funker helt fint på en hp 6715b så da e det rart at ikke 6530b skal kunne spille det ordentlig. 6530b skal jo være bedre. Endret 9. november 2008 av morgan_kane
morgan_kane Skrevet 9. november 2008 Forfatter Skrevet 9. november 2008 prøvde å spille og det virket fint. kan det være skadelig for maskinen min å spille det?
Axefjord Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 prøvde å spille og det virket fint. kan det være skadelig for maskinen min å spille det? nei, hvis det fungerer, så er det bare å spille i vei. Enjoy
Skagen Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Grafikkprosessoren i HP 6530b er en Mobile Intel® GMA 4500MHD, mens i HP 6715b er det ATI Radeon Xpress 1250. Jeg tipper den meldinga dukker opp fordi spillet ikke kjenner til Intel-brikken og vet derfor ikke noe om funksjonaliteten eller ytelsen til brikken. Advarselen kan altså være feilaktig, noe den tydeligvis også er siden du sier spillet går fint. Og det vil ikke være noe farlig å spille nei.
morgan_kane Skrevet 9. november 2008 Forfatter Skrevet 9. november 2008 (endret) ja den må være feilaktig. broren min spilte noen timer i strekk uten problemer så jeg regner med at det virker skikkelig. Endret 9. november 2008 av morgan_kane
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå