Gå til innhold

Hva er din favoritt mount?


Anbefalte innlegg

Hei å hå! Sitter her med lite å gjøre, så tenkte å spør dere om hvilken mount dere liker best? Epic er også med! Bare skriv i vei! Min favoritt er nok Reins of the Onyx Netherwing Drake. Jeg synes den er kul og det er mest min stil, kanskje litt svær ellers ;D

 

 

Kom igjen skriv! Ta gjerne med bilder!

Endret av Wildwar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liker:

 

Min aller kjære lille Charger. Den har vært med meg i tykt og tynt siden jeg dinget 60, fra demonske svin til reinhekla demoner. Med såpass stor kilometerstand som chargeren min har er det bare på sin plass at han blir nevnt i denne tråden.

 

Misliker:

 

Blood elf mounten. Fysjom for en stygg kylling, dessverre har jeg en blood elf mage som driver med ridesprang på denne forvokste kyllingen og det er nyst før jeg driter i magi og hele conjour spells og lager meg en stor porsjon kyllinggryte. Hva tenkte de da de klaska blood elfs på noen forvokste kyllinger?

 

Ønsker:

 

Epic flying skill. Om der er noen sjeler i Bronzebeards land som driver med veldedighet kan donasjoner sendes til "Fatalbanker". Du vil over tid mota en takk signert fra meg. Er ikke det staslig? Trenger bare 4000 skinnende mynter og selv om det går radig fort med penger er latskapen alt for stor i stjerten.

 

Det skulle dekke mine mounts for nå. Har lyst på en bissevov som mount eller en forvokst geit men har ikke nok rep med verken Orgrimmar eller Mag Tar.

Lenke til kommentar

Har med trivsel Lycan, jeg trives ikke i BG fordi det blir forferdelig monotont og kjedelig i lengden, det er samme omgivelser. F.eks farme rep for Mag Tar kan gjøres i alle fall 2 plasser i Nagrand som jeg er bekjent med, gir litt variasjon og en mye større spilleglede for min del.

 

Å farme rep for Shattered sun offensive f.eks er noe av det kjedeligste jeg har pådrevet med men siden jeg kan farme rep for scryers der (isle of Quel'Danas) samtidig så hjelper det på litt. Samt at MgT hjelper og på med Shattered sun offensive rep farmin, når jeg er syndig heldig å finne en vetugga gruppe vel og merke.

 

Ja tar nok sikkert kortere tid å gå BG men jeg setter trivsel fremfor alt når jeg spiller WoW og ettersom jeg ikke trives i BGes tar jeg heller 12 timer rep farming fremfor 1-2 timer BG.

Lenke til kommentar
Så det å repetitivt grinde helt like mobs gir variasjon fordi du kan gjøre det på to forskjellige plasser?

 

Som sagt det handler om trivsel i aller høyeste grad og den får jeg ved at jeg kan variere litt i ny og ned samt at jeg trenger ikke grinde rep for samme faksjon hele tiden men kan velge andre plasser å grinde rep, noe som igjen øker trivselen mens når man grinder AV marks f.eks så er det samme monoton omgivelser og jeg kan ikke grinde AV marks andre plasser eller gjøre samme oppgave andre plasser.

 

Så for meg handler dette om trivsel.

Lenke til kommentar

favoritt mounten er og blir swift green mechanostrider, som jeg har på min dwarf warrior. har ikke spillt på krigern på halvannet år ca men det er fortsatt kuleste mounten. mulig denne føles ekstra kul for meg, siden det kosta meg dyrt å skaffe den.

 

 

 

og bear, selv om du ikke liker AV så grinder du faktisk rep med 6 factions samtidig der, alle major horde faction's og Frostwolf clan. først rusle rundt i front og loote masse døde alliance, deretter bruke frostwolf trinket og levere masse stæsj. gjøre dette en stund så har du muligheten til mount fra alle factions(og en mulig dyr achievement for de som er glade runecloth). til slutt, det er mer enn 2 steder å grinde mag,har rep, 5 ogre steder i hvertfall.

 

trivsel eller mistrivsel, ikke mitt poeng. skriver bare det som er fakta, siden det til tider kan virke som om du har gått glipp av det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...