Gå til innhold

Dialekttråd...?


ThoooR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ittno slår dialekta mi. TOTNING!! Itte såå brei som hæn iddioten på bigbrother da, men itte så æltfor langt unna om je jørs på å tala skikkeli brett.

 

Non flere som er fra toten omegn hær??

huff den var jævlig_! :x

 

Kjæften på deg. Er ikke spes stolt av det, men det er ikke slik jeg vanligvis prater, der la jeg på litt ekstra.

 

Bor i detta HØLET, eneste å finne på er å ta til takke med ADSL, jeg klager ikke, men jeg tviler på at jeg blir boende her så veldig lenge.

Lenke til kommentar
Hm.. jeg innså akkurat at jeg måtte tenke etter åssn jeg sa ting på min egentlige dialekt (trønder) .. føler jeg har svikta barteland nå ass.

 

Omg.. klarer ikke skrive dialekt engang.. :o

 

Men hærregud da! Koffår kalle all sammen trondheim for bartehovedstaden? Vi har da itj så mang folk me bart hær, har vi? Har itj sett nånn i dag æ iallefall :shrug:

 

Å for dåkker som lure: Æ e fra Trondheim ja, men egentli så snakke æ itj helt sånn som æ har skreve hær da.. Bor jo tross alt på (øvre)singsaker. Man bli stæmpla som soss ganske fort da av andre (okei, æ innrømme at æ ofte si "ikke" istede for "itj" osv :oops:).. snakke vel fintrønder :D

Lenke til kommentar

Hell e en liden plass i nærheden av Stjørdal. Du kan kjøba postkort som det står "postcard from hell" på. Og så har de jo kjære Hell bil då.

 

Dagens tankekors (inspirert av Ezekiel lenger opp i tråen):

"Jeg vet ikke hva som er norges verste dialekt, men de snakker trøndersk i Hell". :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...