Gå til innhold

Mulig å fjerne Achievements?


Gjest Slettet-INkUtP

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-INkUtP

Ja dere leste riktig, er det mulig å fjerne Achievements? Har noen små Achievements som ikke er vits å ha på lista mi, vil bare ha dem vekk, får profilen min til å se bedre ut :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-INkUtP

Ja, jeg har lyst til å bare ha de spila som virkelig jeg liker, ikke spillet jeg lånta av kompisen min i forige uke og bare fikk 40G i, det ser bare dumt ut i profilen min. Vil ha en ryddig og ordentlig profil med bare de beste spilla jeg syns, Fable II, Ninja Gaiden II GTA IV etc. :whistle:

Lenke til kommentar
Det å fjerne selve achievements som gir points er det vel ytterst få som bryr seg om..

 

Hvis du henger på diverse 360-fora vil du straks oppdage at det finnes en skare spillere som etterlyser denne muligheten.

 

Vil ha denne muligheten for å fjerne achievements på mitt gamercard som ikke det er JEG som har fått. Jeg vil få dem selv. :)

Lenke til kommentar
Samme her. Har 30GS i GeoW og 50GS i Rainbow Six Vegas som jeg ikke kommer til å spille mer.

 

 

Lastet ned den nye NXE (Uoffisielle), og der har jeg nå fjernet en del 0GS spill (Gamle trial-arcade spill, samt retail spill jeg har lånt, med 0 GS i). Men savner en funksjon til å kunne slette spill jeg ikke ønsker å ha GS i. Har en del spill fra gammelt av (Tiden da jeg overhodet ikke brydde meg om achievements), som jeg gjerne skulle ha fjernet for å gjøre profilen min mer ryddig. Allitd like irriterende å se en lav gamerscore for spill jeg overhodet ikke har likt/giddet å spille videre:

 

Need for speed: Carbon 5G

C&C: Kanes Wrath 10G

PGR3 20G

LOTR BFME 2 15G

Lenke til kommentar
Ja dere leste riktig, er det mulig å fjerne Achievements? Har noen små Achievements som ikke er vits å ha på lista mi, vil bare ha dem vekk, får profilen min til å se bedre ut :D

 

Jeg vil gjøre det samme, husker jeg spilte Mercenaires 2 online, og jeg fikk 5 achievements for og stå stille.

 

Må jo ikke jukse :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...