Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan nøye meg med å ta over plassen til Aalbu, da hadde jeg nok fått plassen med en gang. Ikke fordi jeg er god, men fordi han er dårlig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg kan nøye meg med å ta over plassen til Aalbu, da hadde jeg nok fått plassen med en gang. Ikke fordi jeg er god, men fordi han er dårlig!

Er ikke vanskelig å slå han da :p

Skrevet
Det eneste han er opptatt av er å poengtere at alle hopperne er for sene på kanten :p

haha, sant! "Du ser at han blir altfor sen på kanten og får ikke den nødevndige høyden over kulen og det tror jeg han merker selv også"

Skrevet
Arne Scheie og jeg hadde blitt et radarpar... Mye bedre enn dere, Latias og DJ_DARK!

Vi har i hvertfall Jurjeva vi kan snakke om. :love: Hvem skal dere snakke om? Adam Malysz? :p

Skrevet

Gjett hva jeg fant i førsteposten.

13.40

V-cup hopp: Skiflyging kvalifisering

Direkte fra Kulm.

Komm.: Arne Scheie og Jan Erik Aalbu. :whistle:

Skrevet
Gjett hva jeg fant i førsteposten.

13.40

V-cup hopp: Skiflyging kvalifisering

Direkte fra Kulm.

Komm.: Arne Scheie og Jan Erik Aalbu. :whistle:

Men for faen :mad:

Han lar jo ikke Arne snakke. :(

Skrevet (endret)

Skal sende inn SMS spørsmål på lørdag om Jan Erik kan la Arne få si litt mer annet hvor langt hoppet var, bare så dere vet hvem det er som spurte hvis de leser det opp :D

Endret av bruno99
Skrevet

Er det mulig!

Gjør som meg, bruk 1 krone på å sende melding om spørsmål til Aalbu, Ellefsen eller Scheie og skriv om de kan få Aalbu tïl å holde kjeft

Skrevet (endret)

Kan da være litt mer diskre enn det. heller be om at Arne også kan få lov til å få kommentere hvor god utgangen på hoppet var...

Endret av bruno99
Skrevet
Hahaha. Har du gjort det? Jeg skal i alle fall sende sms og spørre hvor Bredesen er.

Da hopperne var i Garmisch sendte jeg det, ja:)

Fikk tilbake "Takk for din henvendelse"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...