Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Fyren hadde nok fått beskjed fra det østerriske landslaget om å skade nordmennene. Meningen var nok å skyve Romøren av bommen slik at han mistet kontrollen og falt. Må si det var bra gjort av Romøren å holde seg fast i bommen. Er ikke alltid lett når du blir taklet bakfra i en glatt nedoverbakke. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
NERD!!! Haha, neida. Fett det da, men hvordan fikk du skia til Raich? Løp inn i løypa og tok skia en gang han falt? :tease:

Nei, hehe jeg fikk tak i skia via kontakter på Atomic fabrikken. Det er jo sånn at WC kjørere har ski i søkk og kav. og siden Benny skulle bytte ut skiene med neste års modell, fikk jeg skia, som vanligvis blir ødelagt av suspekte grunner :ph34r: Men uansett så har jeg to par og bruker de i alpint selv ettersom skia har ekstremt god såle og prtfrkt stivelse osv. for min del.

Lenke til kommentar

Benjamin Raich har jo ikke vært A-kjører hos Atomic på år og dag, så skia hans er verdt null og niks. :p

 

De bytter bare ut ski som er rævkjørte og klistrer nytt belegg på gamle ski for å få de like som årets modell. Jo mer mettet sålen er, jo fortere går det.

 

Alle som kjører alpint aktivt har jo tusen par ski, får "graderte" på b-lisens kastet etter seg.

Lenke til kommentar

Igjen? Jeg tviler!

 

 

Og jeg failet!

 

Torsdag 18.12

 

10.25

 

V-cup skiskyting: 20 km menn

Direkte fra Hochfilzen.

Komm.: Andreas Stabrun Smith, Jon Herwig Carlsen og Ola Lunde.

 

14.05

 

V-cup skiskyting: 15 km kvinner

Direkte fra Hochfilzen.

Komm.: Andreas Stabrun Smith, Jon Herwig Carlsen og Ola Lunde.

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...