Gå til innhold

Thermaltake Soprano Dx - 2stk 9800GTX umulig?


Anbefalte innlegg

Hei, har et Thermaltake Soprano DX kabinett jeg benytter, men har et problem. Kjøpte meg nettop et ekstra skjermkort for å kjøre sli, men fant ut at det rett og slett ikke passer i kabinettet. Selv bare med 1 kort så er det jo veldig trangt å komme te, så viste at jeg ikke kom til å få plass med den "husingen" til harddiskene, men fant idag ut at det ikke passer selv om jeg tar ut den engang. For da er festene til "huset" i veien. så er det noen her på forumet som faktisk har klart å finne på en eller annen smart løsning for å benytte seg av SLI mens man har dette kabinettet? Har veldig lite lyst til å begynne å skjære i kabinettet, men ser nesten ut til at det er eneste utvei. Så tips mottas med takk. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har et kabinett i tilsvarende størrelse. hos meg så kolliderte hdd bed gtx280'ene den enne hdd plasserte jeg helt i bånn av kabinettet med dobbelsidig tape for å holde den på plass, raptoren og den andre hdd plasserte jeg i dvd-rom bayen som ligger over hdd bayen. detter funker fint for meg ihvertfall.

 

var sikker på at den hadde plass til disse kortene jeg, har sett folk med tilsavrende kort i antec 900 som er littegrane mindre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...