Marius_J Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Noen som bruker å spille med hodetelefoner? Hvordan fungerer det? Samboeren min er litt små lei krigen som foregår i stua når jeg spiller! Går det ann å bruke hodetelefoner med mic til konsoll? Fant et gamer headset, men får jeg brukt mic`en til ps3 og xbox`n?
Tor Rasmussen Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Jeg bruker Sharkoon X-tatic 5.1 til min Xbox360. Det har surround, så jeg kan fremdeles høre om folk kommer foran, bak eller fra siden i f.eks CoD4 online. Headsettet har også mic, men ingen mute-knapp. Så når jeg skal mute vipper jeg pluggen ut av Xbox360-kontrolleren. Headsetet er ok. Ikke hyper-fantastisk, men vel verdt det for en aktive gamer som er litt avhengig av surroundlyd i spillene. Du tapper lyden via optisk toslink. (Det finnes jo både på PS2, PS3, Xbox360, de aller fleste dvd-spillere osv...) Jag litt etter pris. Den gang jeg kjøpte det var det på tilbud til 350,- Og når er det versjon 2 som er ute av headsettet. Har vært versjon 2 i snart et år vil jeg tro. Så mange gamle reviews som er fra versjon 1, og det var noen irriterende momenter. Versjon 2 er forbedret. (Bedre feste til mic, velour klokker som ikke svetter, fastere lyd-kontroll-hjul som ikke stiller på seg av seg selv osv...) http://www.idg.no/produkter/lydogBilde/hiFi/article74333.ece http://www.amazon.co.uk/Sharkoon-X-Tatic-R...s/dp/B000GIXISM
Marius_J Skrevet 8. november 2008 Forfatter Skrevet 8. november 2008 De hadde ikke det settet i noen av butikkene jeg var i. Så det ble et steelseries siberia usb 7.1 virtual suround. Veldig fornøyd så langt, likte veldig godt å spille med head sett. Ble faktisk et par hakk bedre i cod4 Kan jeg kjøre lyden igjennom usb`en på ps3`en? For å spille 7.1 må jeg bruke et usb "lydkort". Det hjelper meg kanskje lite på ps3`en... :|
Jo Are Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Du kan ikke kjøre lyden gjennom usb på ps3 nei.
Marius_J Skrevet 9. november 2008 Forfatter Skrevet 9. november 2008 (endret) Du kan ikke kjøre lyden gjennom usb på ps3 nei. Hva med mic`en i pcèn, bloototh fra pc`en til ps3`en på noe vis? Bruke pc`en som handsfree på en måte. Må vel gå i 2008 Endret 9. november 2008 av Marius_J
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå