Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går det å bestille time hos tatovør for å få laget et utkast til en idé? (Er vel kinkig hos tatovører med lang ventetid)

 

Har tenkt en stund på tatovere Studio Ghibli logoen på armen, men har begynt å vurdere en half-sleeve med Ghibli som tema (og muligens også sjefen sjøl, Hayao Miyazaki, iblandt karakterene). Er godt mulig tatovøren nailer den på første utkastet, men jeg vil gjerne ha mulighet til å gjøre meg helt sikker på designet.

Endret av Rivers
Lenke til kommentar

jeg måtte fjerne mine hele 5 hår:P

 

Eu: Bare husk og slapp av så godt du kan:)

 

Jeg er dessverre ikke så heldig som deg :p

 

Går det å bestille time hos tatovør for å få laget et utkast til en idé? (Er vel kinkig hos tatovører med lang ventetid)

 

Har tenkt en stund på tatovere Studio Ghibli logoen på armen, men har begynt å vurdere en half-sleeve med Ghibli som tema (og muligens også sjefen sjøl, Hayao Miyazaki, iblandt karakterene). Er godt mulig tatovøren nailer den på første utkastet, men jeg vil gjerne ha mulighet til å gjøre meg helt sikker på designet.

 

Ja, det kan du. Det er bare å kontakte de aktuelle artistene og forhør deg, så blir dere enige om hvordan dere skal gjøre det.

Lenke til kommentar

Hvis det er noen som har noe å bidra med på www.markme.no (f.eks en liten god artikkel på min 400 ord som omhandler tatovering, piercing eller annen kroppsmodifikasjon) er det bare å gi en lyd. Siden det er en non- profit nettside som drives av folk som er interessert i kroppsmodifikasjon, har vi ikke noe annet å gi enn Tattoo 1x Tattoo after care og Tattoo shine fra Euromedica.

Endret av spelley
Lenke til kommentar

Ferdig med oppstreking av kassa idag. Heldigvis tok det ikke så lang tid. LOL

 

Store forskjeller når det gjaldt smerte på kassa. Verste var akkurat midt på og nedover midt mellom brystvortene, ellers var resten ganske ålreit. Er nesten så jeg gruer meg til neste session, heldigvis er det bare en session igjen. :p

 

@bertnaked, fikk du også t-skjorte av Jimmy?

 

Ellers kunne han fortelle at resten av gutta på Invictus slutta på mandag uten å ha fått en grunn til hvorfor de gir seg. Jeg begynte å lure litt da han sa han var aleine, han spurte nemlig hvem jeg ville bli tatovert av da jeg først sendte han en mail for ca 2 uker siden. Så det var grunnen til at han er aleine.

Lenke til kommentar

Kan være flere grunner. Men det er heller ikke så uvanlig at enkelte hopper fra sjappe til sjappe. Et par av de har også jobbet sammen i en annen sjappe etter hva jeg har fått med meg, så det kan jo hende at de vil ha noe "eget", hvis dere skjønner. Og når det gjelder kvalitet så er jo Jimmy ganske dyktig, og når stort sett alle sammen har samme stilart, så vil de fleste ganske ofte gå etter den dyktigste selvom de andre også er ganske flinke.

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke det estetiske ved dette... Greit at ting handler om image og alt det der. Men detta er virkelig bare å gjøre seg selv styggere enn nødvendig i mine øyne.

 

Så ... Hvem anbefales i Trondhjem? Flaming Heart?

 

Freaks i mine øyne. David er bra :)

Endret av bandreas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...