Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvor mange av lagene i huden skreller de av? Helt ned til kjøttet?

Scarification du tenkte på? Var bare litt kutting med en skalpell, men jeg tenkte å prøve den typen der man fjerner hud neste gang.

Forumhallik :thumbup:

Så godt kan det sies.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var en kjent, men likevel ny følelse å smøre inn scarificationen med salt. Kjent ettersom jeg har smørt inn sår med salt før og ny fordi det denne gangen er et fint motiv som skal bli til fine sår. :thumbup::thumbs:

Skrevet
Var en kjent, men likevel ny følelse å smøre inn scarificationen med salt. Kjent ettersom jeg har smørt inn sår med salt før og ny fordi det denne gangen er et fint motiv som skal bli til fine sår. :thumbup::thumbs:

Jada, du er spesiell Glimti. We get it..

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Speaking of:

20091030-cutting.jpg

Skrevet

Da har jeg funnet ut av den "Inant"-tatoveringen med en steinbit!

Var ute på byen i kveld og fant ut at det er en MC-klubb.

Inant MC fra Innherred, og de har steinbiten som logo. Da jeg spurte en av de om hvorfor, hytta fyren med neven mot meg og sa jeg sku passe mine egne saker og ikke yppe til bråk.

Skrevet
Speaking of:

20091030-cutting.jpg

Var original ja. Tydelig at folk har forskjellig ønske om motiv.

Da har jeg funnet ut av den "Inant"-tatoveringen med en steinbit!

Var ute på byen i kveld og fant ut at det er en MC-klubb.

Inant MC fra Innherred, og de har steinbiten som logo. Da jeg spurte en av de om hvorfor, hytta fyren med neven mot meg og sa jeg sku passe mine egne saker og ikke yppe til bråk.

Snakker du om det rælet fra TattooHarald som ble "annalysert" til et par steinbiter?

Foresten, hva skjedde med planene dine om binære tatoveringer og totalssystem?

Jada, du er spesiell Glimti. We get it..

Egentlig ikke så spesielt. Finnes svært mange folk som liker fine sår og fine arr.

Skrevet

Glimti, indeed.

De ble skrinlagt, jeg følte at jeg ikke ville ha "1 + 1 = 10" på leggen med et design som om en førsteklassing som nettopp hadde lært å skrive tall hadde tegnet det.

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Har fått gavekort på 1000kr på Let's buzz, da er jeg i alle fall litt på vei :D

Skrevet

Fikk pierca øyenbrynet for 6 uker siden, og tenkte og bytte til "banan" fra den standard ringen..

Ringen jeg har nå, er en stygg sølvring med en kule på.. Hvordan tar jeg den av? Har skrudd som en tulling men skjer ingenting.. Og hvordan setter jeg inn den nye? "Glir" den rett igjennom bare jeg treffer hullet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...