Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132
Jeg hadde ring i øyenbrynet for flere år siden og tok den ut for noen få år siden. Det er et merke så du kan se at det har vært noen der, men et arr vil jeg ikke kalle det. Dessuten blir det jo skjult ganske godt av øyenbrynet.

Jeg har hatt to piercing i øyenbrynet til jeg tok ut den ytterste i går. Tok den ut for den ville aldri gro skikkelig. Jeg har og to andre piercinger som jeg har klart å få til å gro helt fint, men denne ville ikke. Noe uker etter jeg tok den og den burde ha grodd bra, var den ikke som den skulle, og jeg trodde det var pga. jeg hadde ringer i at the moment, men det hjalp ikke når jeg bytta til barbell/bøyd stang. Jeg har latt den være i fred, vasket med intimsåpe (Dr. greve når jeg har dusja) og renset med saltvann/"Drop it". Så jeg tror ikke det er det at jeg ikke har renset den godt nok, har og passet på å ikke rense for mye heller. Konklusjonen min må være at den har satt for lang ute, kanskje konstant kommet i kontakt med f.eks. puta når jeg har sovet og sånn. Jeg vet ikke, jeg har prøvd å vært like flink som jeg har vært med de andre i alle fall, men denne ville ikke, så jeg gav opp.

Ble litt mye her, men poenget er at siden jeg har hatt en del problemer med den så er jeg redd det kommer til å være mye verre enn det kunne ha vært..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Jeg har lenge tenkt på å ta en tattoo, men det er først i det siste at jeg har penger til å gjennomføre dette.

Nå lurer jeg bare på hvor jeg skal ta den. Pris er ikke så relevant, men jeg er utrolig opptatt av kvalitet.

Jeg har sett litt på Memento Studio (http://memento-tattoo.com), da jeg syntes noen av hennes tatoveringer er utrolig bra, mens andre ikke er fult så bra. Er det noen som har erfaring fra dette studio?

Jeg bor i Oslo, og har ikkeno problem med å reise litt for å komme til et meget bra studio.

Så, hvor er det jeg burde gå for å få best kvalitet?

 

Jeg skjønner at dette sikkert har blitt spurt om før, men det er så sabla mange sider her, og jeg kan ikke gå igjenom alle :|

På forhånd takk.

Lenke til kommentar

Takk for svar. Jeg har sett litt på Kunst med Puls, og jeg vet ikke helt om prikke teknikken passer til det jeg vil tattooere. Jeg vet liksomså lite om alle teknikene osv, så det er litt vanskelig å finne en artist som bruker en teknik som er fint til det jeg skal ha :p

Det skal ikke være lett!

Om det har noe å si, så vil jeg ha et motiv som er inspirert av en gammel Japansk vandrehistorie. Det er dette blidet jeg vil bruke som hoved inspirasjon, selvom jeg ikke vil ha med slangen. Link til bilde.

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg nevnte Memento er kun fordi jeg kjenner han som eier lokalet hun holder til i, og han nevnte henne for meg, så sjekket jeg ut hjemmesiden hennes og syntes hun hadde mye kule tattoos, men hun hadde også noen som ikke så like kvalitetspreget ut. Så jeg ble litt skeptisk. Jeg vet ikke om det er normalt at alle går igjenom denne "fasen", men jeg er bare utrolig opptatt av at kvaliteten blir bra. Smerten gruer jeg meg ikke det grann til, det er bare kvaliteten jeg er bekymret for, haha.

Men tusen takk for svar! Jeg har en kamerat som tattoverte seg på House of Pain for noen år tilbake, og jeg har selv tatt noen piercinger der, men jeg har hørt at tattoo ikke er det sterkeste punktet dems.

Jeg skal ihvertfall sjekke ut den siden du linka der. Takk :)

Endret av Darkfr0g
Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn
OUCH! Håper du fikk den billig.

 

600.. Spørs om ikke noen av de andre forbarmer seg over den når jeg skal ned og få den retta opp.. Siste gang jeg betaler før jeg tar den..

 

Den forrige jeg tok fikk jeg beskjed om at jeg skulle betale etterpå for ble det noe galt kunne jeg i det minste "argumentere" på det

Hu unge? Dattern til Tony?

 

Jepp, hvordan det?

Lenke til kommentar
Jeg hadde ring i øyenbrynet for flere år siden og tok den ut for noen få år siden. Det er et merke så du kan se at det har vært noen der, men et arr vil jeg ikke kalle det. Dessuten blir det jo skjult ganske godt av øyenbrynet.

Jeg har hatt to piercing i øyenbrynet til jeg tok ut den ytterste i går. Tok den ut for den ville aldri gro skikkelig. Jeg har og to andre piercinger som jeg har klart å få til å gro helt fint, men denne ville ikke. Noe uker etter jeg tok den og den burde ha grodd bra, var den ikke som den skulle, og jeg trodde det var pga. jeg hadde ringer i at the moment, men det hjalp ikke når jeg bytta til barbell/bøyd stang. Jeg har latt den være i fred, vasket med intimsåpe (Dr. greve når jeg har dusja) og renset med saltvann/"Drop it". Så jeg tror ikke det er det at jeg ikke har renset den godt nok, har og passet på å ikke rense for mye heller. Konklusjonen min må være at den har satt for lang ute, kanskje konstant kommet i kontakt med f.eks. puta når jeg har sovet og sånn. Jeg vet ikke, jeg har prøvd å vært like flink som jeg har vært med de andre i alle fall, men denne ville ikke, så jeg gav opp.

Ble litt mye her, men poenget er at siden jeg har hatt en del problemer med den så er jeg redd det kommer til å være mye verre enn det kunne ha vært..

 

Høres ut som det kan ha vært mye kontakt med piercingen ol. i begynnelsen er det veldig mye å være huske på som rent sengetøy feks. så det ikke kommer noe inn i den nylagde piercingen. Men jeg er ingen ekspert så jeg vet ikke. Kanje den ble irritert av å være i nærheten av den andre piercingen, men det høres usannsynelig ut. Kjente en som satt to piercinger i samme hull og han fikk problemer.

Lenke til kommentar
OUCH! Håper du fikk den billig.

 

600.. Spørs om ikke noen av de andre forbarmer seg over den når jeg skal ned og få den retta opp.. Siste gang jeg betaler før jeg tar den..

 

Den forrige jeg tok fikk jeg beskjed om at jeg skulle betale etterpå for ble det noe galt kunne jeg i det minste "argumentere" på det

Hu unge? Dattern til Tony?

 

Jepp, hvordan det?

Har ei venninde som også har fått non av hu, og hu var vist ganske fornøyd. Men om jeg ikke husker feil er a 17 eller noe sånt, så hu er sikkert ikke så veldig ansvarsfull. Jeg for min del skal aldri innom det stedet noe mer, er så varierende resultater..

 

Tenker jeg går for Nybyen eller en bekjent av meg neste gang. Da vet jeg at jeg får skikkelig resultat i allefall ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...