Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

plysj/pels til bilen


corry

Anbefalte innlegg

hvor for man tak i plysj eller pels på metervare? helst langhåret

har titta litt rundt, men ikke funnet noe.

er det noen som har erfaring med dette?

hva slags butikker kan ha slikt?

 

fant en del forumertråder hvor folk hadde funnet dette, men de var flere år gamle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har sendt en mail til flere hobbybutikker men hittil ikke fått noe svar eller negativt svar.

skal det virkelig være så vanskelig å få tak i??

 

har tenkt på dette med sybutikker, saken er at jeg kommer ikke på noen spesielle her i nærheten som kan føre noe slikt..

jeg må ha tak i noe i vestfold/østfold området..

Lenke til kommentar

plysj er plush på engelsk

 

*tillegg*

søker litt på nettet her og finner egentlig lite om plysj på norske nettsider. på engelske så viser det seg at plysj er ikke bare plysj, det er virker som det finnes i mange utførelser og farger. så blir vanskelig å hjelpe degvis du ikke beskriver nærmere hva du er ute ettter...

Endret av stich_it
Lenke til kommentar
har sendt en mail til flere hobbybutikker men hittil ikke fått noe svar eller negativt svar.

skal det virkelig være så vanskelig å få tak i??

 

har tenkt på dette med sybutikker, saken er at jeg kommer ikke på noen spesielle her i nærheten som kan føre noe slikt..

jeg må ha tak i noe i vestfold/østfold området..

 

Inne på farmandstredet, i tønsberg, så har de en slik butikk... Ligger i den gammle delen (kremmerhuset) i andre etasje ;)

Lenke til kommentar
har sendt en mail til flere hobbybutikker men hittil ikke fått noe svar eller negativt svar.

skal det virkelig være så vanskelig å få tak i??

 

har tenkt på dette med sybutikker, saken er at jeg kommer ikke på noen spesielle her i nærheten som kan føre noe slikt..

jeg må ha tak i noe i vestfold/østfold området..

 

Inne på farmandstredet, i tønsberg, så har de en slik butikk... Ligger i den gammle delen (kremmerhuset) i andre etasje ;)

 

er lite kjent på faremanstredet, men er sjekka internette siden dems, mente du syskrinet eller to små nøster?

begge kanskje :s

 

plysj er plush på engelsk

 

*tillegg*

søker litt på nettet her og finner egentlig lite om plysj på norske nettsider. på engelske så viser det seg at plysj er ikke bare plysj, det er virker som det finnes i mange utførelser og farger. så blir vanskelig å hjelpe degvis du ikke beskriver nærmere hva du er ute ettter...

 

vel det er ikke jeg som skal ha det, men jeg vet at han som skal ha det skal bruke det til å innrede bilen sin med,

det vil si dørtrekka

skal prøve å søke litt på plush jeg

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...