Zappy Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 ÅJADDA! Trodde vi måtte vente til 1.1 jeg. Konge.
dimdal Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Siden denne var postet igår, da kommer de neste sidene idag da? Hva er tidsforskjellen?
ezkoo125 Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 heeftig, får bare håpe at det blir så mye forskjell på en klass at en ikke har lyst til å spille den mer.. gleder meg til å se patch notes..
Zappy Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 (endret) Fulle patch notes er ute. Veldig mye bra. Savner dog fiksing av enkelte tactics som er bugget. Få vel bare vente til 1.1 for det da. Snufs. Endret 7. november 2008 av Zappy
MysticoN Skrevet 7. november 2008 Forfatter Skrevet 7. november 2008 http://herald.warhammeronline.com/warheral...ar?id=434"" target="_blank">Fulle patch notes er ute. Veldig mye bra. Savner dog fiksing av enkelte tactics som er bugget. Få vel bare vente til 1.1 for det da. Snufs. url'en din funker ikke. synd ikke choppa kommer snart, er vel egentlig det jeg venter på Siden denne var postet igår, da kommer de neste sidene idag da? Hva er tidsforskjellen? var vel mest det at side 1 var "rett/ferdig" skrevet og de ville gi kundene sine en liten smake bit på hva som kommer.
Uglegutt Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Fulle patch notes er ute. Veldig mye bra. Savner dog fiksing av enkelte tactics som er bugget. Få vel bare vente til 1.1 for det da. Snufs. blir vel flere større oppdateringer før 1.1 ut i fra slik jeg forstod det.
dimdal Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Siden denne var postet igår, da kommer de neste sidene idag da? Hva er tidsforskjellen? var vel mest det at side 1 var "rett/ferdig" skrevet og de ville gi kundene sine en liten smake bit på hva som kommer. Hva snakker du om?
Zappy Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Siden denne var postet igår, da kommer de neste sidene idag da? Hva er tidsforskjellen? var vel mest det at side 1 var "rett/ferdig" skrevet og de ville gi kundene sine en liten smake bit på hva som kommer. Hva snakker du om? Tror han missforstod... eller noe ^^
MysticoN Skrevet 9. november 2008 Forfatter Skrevet 9. november 2008 svarte i feil post. kan bli litt rot for ei forum hore midt på natta:p må si at jeg egentig håpet på at de ville komme med server transfer/merge først. selv spiller jeg SH (en de svakeste klassene som får mye love i 1.05) men jeg bryr meg lite om buffs vist jeg må spille på en tom server stort lengre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå