Martinzen Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Kjøpte selv spore, den superpakka. Hadde jo selvsagt sett masse gameplay og lest om spillet i ukevis før, så var jo gira som bare det, og ble litt skuffet når jeg kom litt inn i spillet. Spillet skal ha at det er revolusjonerende, det er jo noe helt nytt enn det vi ellers har å velge mellom av spilltitler, men det var bare et eller annet som ikke appelerte til meg. Kommet til spacefasen noen ganger men aldri i midten. Men for å svare på tråden, at de kommer med en tilleggspakke nå med en gang var ikke overaskende, spillet ble spesielt laget for å kunne tilføye tilleggspakker. Slik som suksessen før : The Sims Men hvis det skal komme noe nytt til spore vil vi ikke bare ha nytt stæsj slik som de 100 siste tilleggspakkene til The Sims. Men vanskelig å si akkuratt hva som burde komme.
vikingkylling Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Det jeg mente er at romfasen er avansert nok, men de fire andre er barnespill uten noen form for utfordring. Det gjør at 4/5 av spillet er rent barnespill. Lego Star Wars, Indy og Batman er vanskeligere enn de fire fasene...
sureup Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 spore suger ræv (MY OPINION) Dårligste kjøpet mitt noensinne...
Kiobiking Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Spore er et genialt spill gleder meg til skummelt og søtt ekstrapakken kommer 20november for ned lasting og tillegspakken som kommer til våren Spore er et genialt spill gleder meg til skummelt og søtt ekstrapakken kommer 20november for ned lasting og tillegspakken som kommer til våren Spore er et genialt spill gleder meg til skummelt og søtt ekstrapakken kommer 20november for ned lasting og tillegspakken som kommer til våren
Kharan Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Gleder meg mer til rom-ekspansjonen som kommer til våren, jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå