ipetter Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 (endret) Hurra for Benro stativet mitt som ankom i dag. Og like etter ankom denne solnedgangen, som alle som bor i Drammensområdet sikkert kan bekrefte at var en av de flottere denne høsten. Kastet meg i bilen etter middag og ankom egnet sted for fotografering med kun minutter å knipse på. Stativet var stødig og jeg ble fornøyd. Legger ved to bilder, så får dere avgjøre hvilket dere liker best og hvorfor. Jeg klarer ikke å bestemme meg. Pirk i vei! Edit: Glemte litt info... Pentax K10D m/ Tamron 28-75mm f2.8 objektiv ISO 100, f22, hhv. 4 og 5 sek. lukketid. Endret 3. november 2008 av ipetter
dan83 Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Hurra for Benro stativet mitt som ankom i dag. Og like etter ankom denne solnedgangen, som alle som bor i Drammensområdet sikkert kan bekrefte at var en av de flottere denne høsten. Kastet meg i bilen etter middag og ankom egnet sted for fotografering med kun minutter å knipse på. Stativet var stødig og jeg ble fornøyd. Legger ved to bilder, så får dere avgjøre hvilket dere liker best og hvorfor. Jeg klarer ikke å bestemme meg. Pirk i vei! Hei veldig fine bilder begge to, men likte det til høyre best..det til venstre på litt for smalt og syntes klippen i front ble litt forstyrrende=) Uansett, noe av det bedre jeg har sett(etter min mening) her på bilde krtikken på en stund!!!
Inc Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 (endret) Bildet til venstre var best i mine øyne, det andre ble for mye blå stikk i og tradisjonelt. Gjerne med litt lengre lukkertid for å jevne ut sjøen med det venstre bildet Endret 3. november 2008 av Inc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå