Gå til innhold

De første testene av Aura på nett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy for en stygg telefon.

Dessuten har den mange mangler:

- Dårlig kamera

- Ikke 3G

- Ikke super 3G

- Rund skjerm, fører til at du ikke kan se film på telefonen, noe en burde forvente av en så dyr telefon.

 

Men så er det jo Motorola som har laget telefonen å da.

Endret av Jo Are
Lenke til kommentar
Fy for en stygg telefon.

Dessuten har den mange mangler:

- Dårlig kamera

- Ikke 3G

- Ikke super 3G

- Rund skjerm, fører til at du ikke kan se film på telefonen, noe en burde forvente av en så dyr telefon.

 

Men så er det jo Motorola som har laget telefonen å da.

Og F1-biler har ikke air-condition. Om dette er ankepunktene dine viser du bare at du ikke skjønner poenget med telefonen.

Lenke til kommentar
Fy for en stygg telefon.

Dessuten har den mange mangler:

- Dårlig kamera

- Ikke 3G

- Ikke super 3G

- Rund skjerm, fører til at du ikke kan se film på telefonen, noe en burde forvente av en så dyr telefon.

 

Men så er det jo Motorola som har laget telefonen å da.

 

ja dette var litt tåplig av deg

telefonen er nydelig,skal ikke avskrive den. Vil selvsagt lese litt mere om den osv.

Når det gjelder at du ikke kan se film på den..........kjøp deg et tv apparat,det er der film hører hjemme

Lenke til kommentar
Fy for en stygg telefon.

Dessuten har den mange mangler:

- Dårlig kamera

- Ikke 3G

- Ikke super 3G

- Rund skjerm, fører til at du ikke kan se film på telefonen, noe en burde forvente av en så dyr telefon.

 

Men så er det jo Motorola som har laget telefonen å da.

Og F1-biler har ikke air-condition. Om dette er ankepunktene dine viser du bare at du ikke skjønner poenget med telefonen.

 

Og sammenligne F1 biler og mobiltelefoner er vel litt usaklig.

Men en F1 bil har ikke air-condition fordi den ikke har bruk for det da den ikke har tak, dessuten sparer dette vekt som gjør at bilen blir lettere og dermed kjører fortere.

 

Det jeg mente var at jeg mener det er tåpelig og lansere en telefon som i følge spesifikasjonene er fra 2002, pakke den inn i metal og selge den for 13 500.

Ta Nokia N96 for eksempel, den har alt av teknologi og koster ca. 6000. Da syns jeg Motorola kunne fått til noe bedre enn dette i en telefon som koster 13 500. Siden den er en design telefon er det for mye og forvente alt av teknologi, men 3G og super 3G burde de fått til med tanke på at dette er noe "alle" nye, dyrere telefoner har.

 

At jeg ikke liker designet og den runde skjermen er jo selvfølgelig egen mening som andre kan mene noe annet om.

Var kanskje litt teit av meg og skrive "men så er det jo Motorola som har laget telefonen å da" men vi alle vet at Motorola ikke akkurat har solgt som varmt hvetebrød det siste året. Dette er jo på grunn av at de lager telefoner folk ikke vil ha.

Lenke til kommentar

Likte dessverre ikke klokke theme'n, hallo, hvem vill ha en rund skjerm i forhold til firkanta? Og folk som bruker armanidress vil vel gjerne ha en telefon med nyere funksjoner?

 

Ganske ubrukelig spør du meg, hadde jeg brukt armani, så hadde jeg fått en custom made telefon uansett, og en rolex på armen. Ikke en rund lissom klokke telefon med null funksjoner.

Lenke til kommentar

Greia med denne telefonen er ikke innmat, etter hva jeg ser, kunne de spart seg for kameraet også. Dette er en designtelefon og prisen er stiv fordi den skal være det, ikke fordi den er en super telefon som har alt.

 

Det blir jo sagt her på testene at telefonen har den vakreste og mest imponerende skjermen de har sett, så den har nok en del fiffige løsninger og animasjoner der. Det er nok også her hovedvekten med telefonen ligger, det er ikke vanlig med en rund skjerm.

Pga. mangel på innmat, vil jeg tro at telefonen er veldig rask og responsiv, noe som er positivt.

 

Men for all del, jeg hadde aldri hatt denne telefonen i lomma, pris og spesifikasjoner setter en stopper der.

Lenke til kommentar
Greia med denne telefonen er ikke innmat, etter hva jeg ser, kunne de spart seg for kameraet også. Dette er en designtelefon og prisen er stiv fordi den skal være det, ikke fordi den er en super telefon som har alt.

 

Det blir jo sagt her på testene at telefonen har den vakreste og mest imponerende skjermen de har sett, så den har nok en del fiffige løsninger og animasjoner der. Det er nok også her hovedvekten med telefonen ligger, det er ikke vanlig med en rund skjerm.

Pga. mangel på innmat, vil jeg tro at telefonen er veldig rask og responsiv, noe som er positivt.

 

Men for all del, jeg hadde aldri hatt denne telefonen i lomma, pris og spesifikasjoner setter en stopper der.

Poenget er at det blir helt på trynet. Det blir som en Porsche med boble-motor og stålfelger, eller en Rolex med kina-innmat. Mobiltelefoner er og blir en tekno-ting, og at en rådyr design-sak har innmat som står til prisen (og designet), er liksom noe som tas for gitt, ellers blir det bare usmakelig juggel IMHO :cool:

Lenke til kommentar
Fy for en stygg telefon.

Dessuten har den mange mangler:

- Dårlig kamera

- Ikke 3G

- Ikke super 3G

- Rund skjerm, fører til at du ikke kan se film på telefonen, noe en burde forvente av en så dyr telefon.

 

Men så er det jo Motorola som har laget telefonen å da.

Du har neppe skjønt poenget med denne. Denne appellerer ikke til massene. Denne skal skille seg ut og være eksklusiv. Denne er rettet mot de som ikke ønsker å være mainstream, men som heller er opptatt av mote og å skille seg ut. Hva skal man for eksempel med 3g på denne? Og film hører da slettes ikke hjemme på en mobiltelefon.

Lenke til kommentar

Jeg er mildt sagt forbauset over at flertallet i denne tråden ikke har forstått at målgruppen til denne telefonen gir FAEN i hspda, kamera, gps og 1-2-3-4-5-6-7 og 8G.

 

De er rike, de ringer og sender meldinger.

Og de vil ha en jævlig lekker telefon.

 

Og det har motorola pokker meg klart å levere.

 

Prisen er høy for a: ekslusivitet, og b: byggemateriale.

 

Nå må dere snu kompasset rette veien, gutter.

Lenke til kommentar

Er det vanskelig å skjønne at denne telefonen er for de som liker designermobiler? Denne koster 13500kr, og en Vertu-mobil koster gjerne fra 30000 til 400.000kr. Hadde man forventet at jo høyere pris, jo flere funksjoner, så hadde Vertuen til en halv million hatt teleport og en magisk ånd som ville velkommet deg og bedt deg om tre ønsker.

 

Rolex-klokker er fortsatt klokker. De er laget for å vise tiden, men med det lille ekstra. Skjønner man ikke dette, så burde man naturligvis ikke uttale seg.

Lenke til kommentar

Om du leser om denne telefonen skjønner du at dette er en telefon som det tar tid å lage. den er laget med spesielle materialer.. å sammenligne den med en N96 er helt på tryne. nokia har plastikk telefoner.. som lages i flere tusen eksemplarer..

Denne motorolaen derimot lages i et eksklusivt antall. og de som kjøper denne har da en stor nok tv i stuen eller i bilen om de absolutt må se film på farten. enkelte vil nok ikke forstå det, men enkelte vil ha ting som ikke alle andre har.. og da må man betale for det!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...