Gå til innhold

Problemer med å logge inn på EA konto

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har problemer med å logge inn på EA-kontoen min.

Det har seg slik at EA har oppgradert innlogginssystemet sitt slik at man skal knytte de brukernavnene man har til én innlogging hvor man bruker sin e-postadresse istedenfor brukernavn.

For å knytte brukernavnene til e-postadressen, må man logge seg først inn som før:

post-64633-1225643880_thumb.jpg

Da får man opp en liste over brukere som er knyttet til sin e-post:

post-64633-1225643884_thumb.jpg

Man skal så velge hvilken brukere man ønsker å videreføre med e-postadressen og skrive inn passordet på disse brukerene. Når man gjør det og trykker neste, kommer man til denne siden med innlogging:

post-64633-1225643888_thumb.jpg

Nå, jeg aner jo ikke hvilken passord jeg skal bruke med e-postadressen så jeg velger naturlig nok å få tilsendt nytt passord. Det som skjer da, er at jeg får beskjed om at ingen bruker er knyttet til e-posten:

post-64633-1225643891_thumb.jpg

Har prøvd denne prosessen x-antall ganger med både FF og IE og det fungerer absolutt ikke.

Noen som aner hva det kan være?

Endret av Goliath
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sjekk e-posten din etter godkjennings e-posten du fikk når du lagde kontoen?

Er du helt sikker på at det er riktig e-post adresse? Sleit selv med det der, men fant ut at jeg husket feil e-post adresse..

Endret av Haventh
Skrevet

På bilde #2 bekrefter teksten til øverst e-posten min 2 ganger (har sensurert adressen)

Noen forslag på hva jeg kan gjøre? Supportprosessen hos EA tar vinter og votter..

Skrevet

Selv fikk jeg hjelp fra EANorge over natten når jeg hadde problemer med min konto tidligere i år. (Alle C&C-spillene spredt ut på 3 forskjellige eposter hvorav 1 fortsatt er i bruk. Utallige "personas" som jeg ikke ante var til osv.) Det de gjorde for meg var å samle alt på 1 epost, og sette passord til et jeg selv valgte (som jeg selvsagt skiftet når jeg fikk logget inn).

Hadde faktisk en god-følelse etter å ha vært i kontakt med EA Norge, noe jeg så absolutt ikke kan si om en god del andre utviklere/distributører.

Jeg anbefaler deg derfor å ta kontakt med dem pr. epost, forklar problemet, selv tenke ut mulige løsninger (support-folk "liker" det :p...) og kryss fingrene. Account systemet deres er noe dritt, men det er lite vi forbrukere kan gjøre med det. I stedet for å bruke tid på å fikle med det, legg det på supports skuldre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...