Goliath Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 (endret) Har problemer med å logge inn på EA-kontoen min. Det har seg slik at EA har oppgradert innlogginssystemet sitt slik at man skal knytte de brukernavnene man har til én innlogging hvor man bruker sin e-postadresse istedenfor brukernavn. For å knytte brukernavnene til e-postadressen, må man logge seg først inn som før: Da får man opp en liste over brukere som er knyttet til sin e-post: Man skal så velge hvilken brukere man ønsker å videreføre med e-postadressen og skrive inn passordet på disse brukerene. Når man gjør det og trykker neste, kommer man til denne siden med innlogging: Nå, jeg aner jo ikke hvilken passord jeg skal bruke med e-postadressen så jeg velger naturlig nok å få tilsendt nytt passord. Det som skjer da, er at jeg får beskjed om at ingen bruker er knyttet til e-posten: Har prøvd denne prosessen x-antall ganger med både FF og IE og det fungerer absolutt ikke. Noen som aner hva det kan være? Endret 2. november 2008 av Goliath
Haventh Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 (endret) Sjekk e-posten din etter godkjennings e-posten du fikk når du lagde kontoen? Er du helt sikker på at det er riktig e-post adresse? Sleit selv med det der, men fant ut at jeg husket feil e-post adresse.. Endret 2. november 2008 av Haventh
Goliath Skrevet 3. november 2008 Forfatter Skrevet 3. november 2008 På bilde #2 bekrefter teksten til øverst e-posten min 2 ganger (har sensurert adressen) Noen forslag på hva jeg kan gjøre? Supportprosessen hos EA tar vinter og votter..
Xolan Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Selv fikk jeg hjelp fra EANorge over natten når jeg hadde problemer med min konto tidligere i år. (Alle C&C-spillene spredt ut på 3 forskjellige eposter hvorav 1 fortsatt er i bruk. Utallige "personas" som jeg ikke ante var til osv.) Det de gjorde for meg var å samle alt på 1 epost, og sette passord til et jeg selv valgte (som jeg selvsagt skiftet når jeg fikk logget inn). Hadde faktisk en god-følelse etter å ha vært i kontakt med EA Norge, noe jeg så absolutt ikke kan si om en god del andre utviklere/distributører. Jeg anbefaler deg derfor å ta kontakt med dem pr. epost, forklar problemet, selv tenke ut mulige løsninger (support-folk "liker" det ...) og kryss fingrene. Account systemet deres er noe dritt, men det er lite vi forbrukere kan gjøre med det. I stedet for å bruke tid på å fikle med det, legg det på supports skuldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå