Gå til innhold

[X360] Gears of War 2 - Spille Online?

Essem

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789
Skrevet
Nei, gårvel ikke å hoppe over cutscenes og pratinga? Begynte å spille fem, tok meg to timers pause og var ferdig tolv. Var på normal da, vel å merke

Gears 2 eller gears 1? for på gears 2 er det umulig, jeg klaret kanskje 6-7 timer med å gjøre alt så fort jeg kan på casual og hopper over alt av cut-scenes

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nei, gårvel ikke å hoppe over cutscenes og pratinga? Begynte å spille fem, tok meg to timers pause og var ferdig tolv. Var på normal da, vel å merke

Gears 2 eller gears 1? for på gears 2 er det umulig, jeg klaret kanskje 6-7 timer med å gjøre alt så fort jeg kan på casual og hopper over alt av cut-scenes

Well, then your just slow

Skrevet
50 waves har jeg og lyst til å ta. Har en følelse av at jeg kanskje ikke klarer det ved å gå gjennom public. :p

gametag eller add meg så kanskje vi får til et hel norskt horde forsøk

Gjest Bruker-127711
Skrevet (endret)

Jeg har klart 1-30 alene på casual.

så kom 2 boomere og noen andre av de svære..

Er klar for litt snart, må bare stikke til butikken og kjøpe noke

Endret av Bruker-127711
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Da har jeg fått mic igjen, og er klar.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Spilte med en fyr som heter Tachikoma 91 nå, han glitcha noe sykt, shotgun og shield, over og under bakken, gjennom vegger og alt.. gud for en tullig, raporterer han til microsoft nå.

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

ja har blitt mye raportering i det siste, tar File complaint på Gamertag og cheating, så avoid this player..

Skrevet

bare møtt en som løpte rundt med sag og shield ellers ingen bortsett fra glitchen som lakus (tror jeg) fikktil med ett uhell på subway.. oppå en random bil borti med frags når vi spilte koth..

har ferie nå jeg frem til 5.januar, kan nok gissje MYE men har ikke mapsa før i romjula

Skrevet

Har noen spørsmål (fikk spillet for en uke siden og har nesten bare spilt online ldo);

1. Hvordan plukker jeg opp shield og setter det i bakken som en barrikade?

2. Hvordan fester jeg nades til veggen så når mostander går forbi så sprenger den?

3. Hvordan får jeg gun i fargen gull?

Skrevet

1. Plukk det opp med X, sett deg ned med LT og plant det så med A eller X (husker ikke helt)

2. Trykk B når du står mot en vegg, trapp, gulvet, whatever.

3. Du må kjøpe Limited Edition.

Skrevet
1. Plukk det opp med X, sett deg ned med LT og plant det så med A eller X (husker ikke helt)

2. Trykk B når du står mot en vegg, trapp, gulvet, whatever.

3. Du må kjøpe Limited Edition.

i love u guys, ty

Skrevet
bare møtt en som løpte rundt med sag og shield ellers ingen bortsett fra glitchen som lakus (tror jeg) fikktil med ett uhell på subway.. oppå en random bil borti med frags når vi spilte koth..

Jeg møter glitchere stadig vekk, jeg.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Da er jeg ferdig på skolen for i år. Er med på gears hele dagen.

gamertag: atsjonas . kommer på om en halvtimes tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...