OleAlexanderK Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 (endret) Brennvidde 18mm Lukker 30 sec Endret 2. november 2008 av OleAlexanderK
HaterDiskus Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Flott motiv. Likte godt at det var på avstand. Noen forstyrrende elementer i bakgrunnen, men ikke noe stort problem. Er det skjevt? Sitter igjen med følelsen av det.
Luddezor Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Nja, jeg fikk ikke det men det tror det er pga den opplyste broen i bakgrunn som går skjevt..
HaterDiskus Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Ja, kan jo ha noe med broen å gjøre. Når vi først snakker om den så vil jeg bare ha sagt at den er veldig forstyrrende. Den drar oppmerksomheten min vekk fra hovedmotivet.
Luddezor Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 (endret) Enig. Uten at jeg vet hvordan bakgrunnen er på den andre siden, kunne man jo prøvd bildet 60 grader mer til høyre? : ) Edit: altså, kameraet flytter seg 60 grader til venstre. Endret 1. november 2008 av Luddezor
akle Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Liker dette mye bedre en det forrige. Stilig med lyset i himmelen. det ser skjeft ut ja, men ser jo at det er rett når jeg ser på huset. Synes det ble fint med brua, den likte jeg. Men er litt usikker på senter plasseringen av huset. (både i høyde og bredde). Hadde du hatt huset litt lengre til høyre, tror jeg du hadde opphevet illusjonen om at bildet er skjeft. Er usikker på høyden da Liker at det ser så mye plen foran, men liker og så himmelen. Ble litt mye synsing men men... Tatt på Verdal? Generelt et fint bilde, liker stemningen. Bra:)
tomsi42 Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Jeg synes lyssetting og etterbehandlingen er bra, som gir en fin mystisk stemning. Det som trekker ned er at lysthuset er altfor lite i forhold til hele bildet; og at det er midtstilt. Tom PS. Det heter forøvrig: When a fairytale ...
OleAlexanderK Skrevet 3. november 2008 Forfatter Skrevet 3. november 2008 Liker dette mye bedre en det forrige. Stilig med lyset i himmelen. det ser skjeft ut ja, men ser jo at det er rett når jeg ser på huset. Synes det ble fint med brua, den likte jeg. Men er litt usikker på senter plasseringen av huset. (både i høyde og bredde). Hadde du hatt huset litt lengre til høyre, tror jeg du hadde opphevet illusjonen om at bildet er skjeft. Er usikker på høyden da Liker at det ser så mye plen foran, men liker og så himmelen. Ble litt mye synsing men men... Tatt på Verdal? Generelt et fint bilde, liker stemningen. Bra:) Yup, tatt på Verdal ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå