Gå til innhold

Scart/RGB - 360 Elite


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Først og fremst vil jeg beklage hvis det finnes en slik tråd ett eller annet sted gjemt lenger bak.

 

Uansett;

 

Jeg bare lurte på om det fulgte med SCART/RGB kabel sammen med XBOX 360 Elite?

Litt keen på å kjøpe inn en ny konsoll i løpet av helgen, men må nesten vite om jeg er nødt til å kjøpe med en kabel ved siden av. Utrolig kjedelig å komme hjem og legge merke til det at du ikke har de riktige kablene sånn at du ikke får brukt produktet.

 

Takker for svar på forhånd. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Følger ikke med nei. Bare kompositt med scart adapter. Du må kjøpe rgb scart selv. Ville forresten ikke kjøpt elite, du sparer 600kr på å velge den vanlige 60gb pakken. Med mindre du føler du absolutt bare må ha 120gb harddisk. Eller enda smartere etter mitt syn, arcade pakka med 256mb memory card til 1390kr.

Lenke til kommentar
Ville forresten ikke kjøpt elite, du sparer 600kr på å velge den vanlige 60gb pakken.

 

Joda, kjøp Elite. Hvis han skal innstalere spill på harddisken er det jo greit å ha plass til litt mer enn 6 spill.

 

De som kommer til å ha mer enn 8-9 spill installert til enhver tid på 360, som det vil være mer enn nok plass til på en 60gb, kan jeg garantere vil tilsvare mindre enn 5% av alle 360 eiere. Skjønner ikke alt dette plass hysteriet plutselig. MS har tdeligvis skutt gullfuglen med alt dette harddisk maset. Mange lar seg virkelig lure. Man kan faktisk spille uten å installere også. Noe de aller fleste kommer til å gjøre.

Lenke til kommentar
Ville forresten ikke kjøpt elite, du sparer 600kr på å velge den vanlige 60gb pakken.

 

Joda, kjøp Elite. Hvis han skal innstalere spill på harddisken er det jo greit å ha plass til litt mer enn 6 spill.

 

De som kommer til å ha mer enn 8-9 spill installert til enhver tid på 360, som det vil være mer enn nok plass til på en 60gb, kan jeg garantere vil tilsvare mindre enn 5% av alle 360 eiere. Skjønner ikke alt dette plass hysteriet plutselig. MS har tdeligvis skutt gullfuglen med alt dette harddisk maset. Mange lar seg virkelig lure. Man kan faktisk spille uten å installere også. Noe de aller fleste kommer til å gjøre.

 

 

Jeg må si meg uenig i det du sier. Grunnet spillevanene mine.

 

Jeg har 2 mappacks på Halo 3. 1 Mappack på CoD.

Ace Combat tar sin plass også. Det er vell ca 2-3gbyte med ting jeg er nødt til og ha...

 

Beste blir jo og kjøpe 60gbyte versjonen... (faset ut 20-gbyte versjonen nå?)..

Og den kommer sikkert med RGB kabel, altså 3 kabler for bilde, 2 for lyd og en gul for de som kobler xboxen via Scart...

 

Her er den kabelen som følger med Elite, 60gbyte versjoen, 20gbyteversjonen.

Xbox_360_cable_avance.jpg

 

 

I pakken til Elite følger det med en HDMI kabel. 120gbyte hardisk og svart.

En HDMI kabel koster 200kr for 1-2 meter. Og du trenger faen ikke og bruke mer en det på en HDMI kabel.

Lenke til kommentar
Ville forresten ikke kjøpt elite, du sparer 600kr på å velge den vanlige 60gb pakken.

 

Joda, kjøp Elite. Hvis han skal innstalere spill på harddisken er det jo greit å ha plass til litt mer enn 6 spill.

 

De som kommer til å ha mer enn 8-9 spill installert til enhver tid på 360, som det vil være mer enn nok plass til på en 60gb, kan jeg garantere vil tilsvare mindre enn 5% av alle 360 eiere. Skjønner ikke alt dette plass hysteriet plutselig. MS har tdeligvis skutt gullfuglen med alt dette harddisk maset. Mange lar seg virkelig lure. Man kan faktisk spille uten å installere også. Noe de aller fleste kommer til å gjøre.

 

 

Jeg må si meg uenig i det du sier. Grunnet spillevanene mine.

 

Jeg har 2 mappacks på Halo 3. 1 Mappack på CoD.

Ace Combat tar sin plass også. Det er vell ca 2-3gbyte med ting jeg er nødt til og ha...

 

Beste blir jo og kjøpe 60gbyte versjonen... (faset ut 20-gbyte versjonen nå?)..

Og den kommer sikkert med RGB kabel, altså 3 kabler for bilde, 2 for lyd og en gul for de som kobler xboxen via Scart...

 

Her er den kabelen som følger med Elite, 60gbyte versjoen, 20gbyteversjonen.

 

I pakken til Elite følger det med en HDMI kabel. 120gbyte hardisk og svart.

En HDMI kabel koster 200kr for 1-2 meter. Og du trenger faen ikke og bruke mer en det på en HDMI kabel.

 

Jeg anbefaler jo 60gb pakken jeg også. Eller arcade hvis man ikke skal drive altfor mye på Live. Tror ikke han har mye bruk for HDMI kabel når han spør om rgb scart noe som betyr han spiller jo da på en vanlig tv. Følger ikke med rgb scart i noen av pakkene nei, bare kompositt med scart adapter. Komponent og hdmi kabler er for HDTV'er. Med mindra han har en vanlig tv som har komponent inngang også, men de er sjeldne.

Lenke til kommentar
Jeg anbefaler jo 60gb pakken jeg også. Eller arcade hvis man ikke skal drive altfor mye på Live. Tror ikke han har mye bruk for HDMI kabel når han spør om rgb scart noe som betyr han spiller jo da på en vanlig tv. Følger ikke med rgb scart i noen av pakkene nei, bare kompositt med scart adapter. Komponent og hdmi kabler er for HDTV'er. Med mindra han har en vanlig tv som har komponent inngang også, men de er sjeldne.

 

Jeg har en FullHDTV hjemme hvor jeg helst vil bruke en HDMI kabel, men jeg trenger en Scart/RGB til TV'n jeg har på basen.

 

Takker for hjelp fra alle sammen. Spørsmålet mitt er besvart. :)

 

Moderator kan godt lukke tråden hvis de vil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...