thomastheman Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Noen andre som er enige i at fienden tåler alt for mye? Greit nok med sniperrifla så tåler de et skudd, men kan jo nesten skyte 10 skudd med feks AKen før de dauer. Noen andre som irriterer seg grenseløst over dette?
Haslum Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Nei? 3 skudd så ligger de der, men jeg skyter på brystkassen og oppover
Oxygen 07-12 Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Bruk Counter-Strike aiming, brystkassa og oppover.
Whalecore Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Jo det er helt latterlig å prøve å drepe noen med pistol. Er helt enig, føler jeg skyter med airsoft. Ødelegger hele spillopplevelsen for min del. Crysis hadde akuratt samme dritten.
Wartom Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Tull. En pistol kule i hodet = død. Tre pistol kuler på overkroppen = død, eller iallefall skadet og bare ligger der. Slik det burde være, ellers blir det for lett. Synes de tåler akkurat så mye som de burde for å kunne holde spillet interessant.
Phreak^ Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg er enig i de fleste andre her, sikt mot brystkassen og hodet, så skal det ikke så mye til. Det er ikke noe moro hvis det er alt for lett vettu
Whalecore Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Ja, for en sinnsykt bra måte å gjøre spillet vanskeligere på! "Vi gir fiendene mer HP, fordi vi klarer ikke å gi spilleren en utfordring hvis ikke, fordi AI-en er så skrekkelig dårlig!" 3 skudd i overkroppen mot karer som løper rundt i shorts og t-skjorte. Det er bare latterlig!
neslonek Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Ja, for en sinnsykt bra måte å gjøre spillet vanskeligere på! "Vi gir fiendene mer HP, fordi vi klarer ikke å gi spilleren en utfordring hvis ikke, fordi AI-en er så skrekkelig dårlig!" 3 skudd i overkroppen mot karer som løper rundt i shorts og t-skjorte. Det er bare latterlig! Er bedre å gjøre slik at de tåler mindre, og at vi tåler mindre også. Endret 30. oktober 2008 av franzi
Whalecore Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Jepp. Da føles det mye mer troverdig med en gang.
Dr. Mobius Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Jo det er helt latterlig å prøve å drepe noen med pistol. Er helt enig, føler jeg skyter med airsoft. Ødelegger hele spillopplevelsen for min del. Crysis hadde akuratt samme dritten. Hva? unnskyld at jeg sier det, men da er du ikke spesielt god til å sikte. Ett skudd i hode med pistol så ligger de langflate. Jeg bruker nesten bare pistolen og gjør kål på de fleste med ett velplassert skudd.
neslonek Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Jo det er helt latterlig å prøve å drepe noen med pistol. Er helt enig, føler jeg skyter med airsoft. Ødelegger hele spillopplevelsen for min del. Crysis hadde akuratt samme dritten. Hva? unnskyld at jeg sier det, men da er du ikke spesielt god til å sikte. Ett skudd i hode med pistol så ligger de langflate. Jeg bruker nesten bare pistolen og gjør kål på de fleste med ett velplassert skudd. Har faktisk stått ved siden av en fyr å skutt han rett i bakhodet, uten at han døde!
MrLee Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 da er det vel kanskje hitbox som er problemet?
Wartom Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Jo det er helt latterlig å prøve å drepe noen med pistol. Er helt enig, føler jeg skyter med airsoft. Ødelegger hele spillopplevelsen for min del. Crysis hadde akuratt samme dritten. Hva? unnskyld at jeg sier det, men da er du ikke spesielt god til å sikte. Ett skudd i hode med pistol så ligger de langflate. Jeg bruker nesten bare pistolen og gjør kål på de fleste med ett velplassert skudd. Har faktisk stått ved siden av en fyr å skutt han rett i bakhodet, uten at han døde! Tviler jeg VELDIG sterkt på. Har skutt tonnevis av folk i bakhodet eller hvor som helst fra hals og oppover og de har mistet livet HVER ENSESTE gang uansett hvilket våpen jeg bruker.
Whalecore Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Og hvor realistisk er det at jeg må ty til hodeskudd for å drepe noen? Ska da være mulig å drepe folk uten å treffe i hodet..
Kaizerlol Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg synes det er helt greit. sikter bare på hodet så dør de da ^^ men du satser vel på legshot?
Martin HaTh Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 For å sammenligne det med RL, du er ganske død av et skudd på overkroppen, ikke instant, men etter ikke lang tid. Har vært noen ganger hvor jeg må ha brukt 1 1/2 magasin for å få den en fyr... mye var helt sikkert bom, men uansett... Men har også vært med på flere one shots med pistol.
Crazy_Man Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 det er en grunn til at det heter pray & spray
archongamer Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Ganske mange ting i et dataspill er ulikt real life, så hva er problemet her egentlig?? Det fungerer i spillet i mine øyne, og det gjør at man faktisk må bruke kulene litt taktisk og ikke bare pepre løs.
neslonek Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Jo det er helt latterlig å prøve å drepe noen med pistol. Er helt enig, føler jeg skyter med airsoft. Ødelegger hele spillopplevelsen for min del. Crysis hadde akuratt samme dritten. Hva? unnskyld at jeg sier det, men da er du ikke spesielt god til å sikte. Ett skudd i hode med pistol så ligger de langflate. Jeg bruker nesten bare pistolen og gjør kål på de fleste med ett velplassert skudd. Har faktisk stått ved siden av en fyr å skutt han rett i bakhodet, uten at han døde! Tviler jeg VELDIG sterkt på. Har skutt tonnevis av folk i bakhodet eller hvor som helst fra hals og oppover og de har mistet livet HVER ENSESTE gang uansett hvilket våpen jeg bruker. så du mener jeg lyver? så alt er rett i følge deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå