Gå til innhold

Far Cry 2 Fienden tåler for mye

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som er enige i at fienden tåler alt for mye? Greit nok med sniperrifla så tåler de et skudd, men kan jo nesten skyte 10 skudd med feks AKen før de dauer. Noen andre som irriterer seg grenseløst over dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo det er helt latterlig å prøve å drepe noen med pistol. Er helt enig, føler jeg skyter med airsoft.

Ødelegger hele spillopplevelsen for min del.

Crysis hadde akuratt samme dritten.

Skrevet

Tull. En pistol kule i hodet = død.

Tre pistol kuler på overkroppen = død, eller iallefall skadet og bare ligger der.

Slik det burde være, ellers blir det for lett. Synes de tåler akkurat så mye som de burde for å kunne holde spillet interessant.

Skrevet

Jeg er enig i de fleste andre her, sikt mot brystkassen og hodet, så skal det ikke så mye til.

Det er ikke noe moro hvis det er alt for lett vettu ;)

Skrevet

Ja, for en sinnsykt bra måte å gjøre spillet vanskeligere på!

"Vi gir fiendene mer HP, fordi vi klarer ikke å gi spilleren en utfordring hvis ikke, fordi AI-en er så skrekkelig dårlig!"

3 skudd i overkroppen mot karer som løper rundt i shorts og t-skjorte. Det er bare latterlig!

Skrevet (endret)
Ja, for en sinnsykt bra måte å gjøre spillet vanskeligere på!

"Vi gir fiendene mer HP, fordi vi klarer ikke å gi spilleren en utfordring hvis ikke, fordi AI-en er så skrekkelig dårlig!"

3 skudd i overkroppen mot karer som løper rundt i shorts og t-skjorte. Det er bare latterlig!

Er bedre å gjøre slik at de tåler mindre, og at vi tåler mindre også.

Endret av franzi
Skrevet
Jo det er helt latterlig å prøve å drepe noen med pistol. Er helt enig, føler jeg skyter med airsoft.

Hva? unnskyld at jeg sier det, men da er du ikke spesielt god til å sikte.

Ett skudd i hode med pistol så ligger de langflate.

Jeg bruker nesten bare pistolen og gjør kål på de fleste med ett velplassert skudd.

Skrevet

Jeg bruker nesten bare pistolen og gjør kål på de fleste med ett velplassert skudd.

Har faktisk stått ved siden av en fyr å skutt han rett i bakhodet, uten at han døde!

Skrevet

Har faktisk stått ved siden av en fyr å skutt han rett i bakhodet, uten at han døde!

Tviler jeg VELDIG sterkt på. Har skutt tonnevis av folk i bakhodet eller hvor som helst fra hals og oppover og de har mistet livet HVER ENSESTE gang uansett hvilket våpen jeg bruker.

Skrevet

For å sammenligne det med RL, du er ganske død av et skudd på overkroppen, ikke instant, men etter ikke lang tid. Har vært noen ganger hvor jeg må ha brukt 1 1/2 magasin for å få den en fyr... mye var helt sikkert bom, men uansett... Men har også vært med på flere one shots med pistol.

Skrevet

Ganske mange ting i et dataspill er ulikt real life, så hva er problemet her egentlig??

Det fungerer i spillet i mine øyne, og det gjør at man faktisk må bruke kulene litt taktisk og ikke bare pepre løs.

Skrevet

Tviler jeg VELDIG sterkt på. Har skutt tonnevis av folk i bakhodet eller hvor som helst fra hals og oppover og de har mistet livet HVER ENSESTE gang uansett hvilket våpen jeg bruker.

så du mener jeg lyver? så alt er rett i følge deg... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...