Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blir frastjålet vennen min!


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har et utrolig kjedelig og leit problem. En gutt i klassen min er i ferd med å stjele bestevennen min fra meg, noe som jeg rett og slett ser på som noe dritt! :realmad: Noen forslag for hva jeg skal gjøre?

(Fyren er liksom en del større enn meg så det er ikke bare å banke han opp heller :wallbash: )

 

Håper på svar!

;)

Endret av Preppo999
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det går ikke an å "stjele" venner. Hvis karen vil henge med deg så gjør han det. Hvis han vil henge med en fyr som gir deg juling er han en kødd.

Vennen min vil vel egentlig ikke henge med personen. Det er vel det at personen klenger seg på til den store gullmedalje, og det blir derfor ikke lett for vennen min å holde han unna.

Lenke til kommentar

Gjør det umoden style, baksnakk han personen du ikke liker til bestevennen din, få han til å innse att han ikke er en god venn og at det er teit å være venn med han...

 

Nå støtter jeg ikke mobbing, men siden det er snakk om bestevennen din og en fyr som virker som er mobber sjøl så er kanskje dette en grei løsning?

Lenke til kommentar
Gjør det umoden style, baksnakk han personen du ikke liker til bestevennen din, få han til å innse att han ikke er en god venn og at det er teit å være venn med han...

 

Nå støtter jeg ikke mobbing, men siden det er snakk om bestevennen din og en fyr som virker som er mobber sjøl så er kanskje dette en grei løsning?

 

Dette kan nok sikkert funke, men er en smule risikabelt.

 

Off topic?

Ekte venner kan ikke stjeles.
Ekte venner kan ikke kjøpes.
Ekte venner kan ikke byttes
Ekte venner kan ikke lånes
Ekte venner kan ikke reklameres
Venner kan ikke selges?
Venner kan ikke pantes :(

Innlegg nummer 666: Venner har mødre :D

Endret av SuKa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...