Gå til innhold

Erfaringer med telipol?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Telipol leverer via NextGenTel's nett, så kvaliteten er vel den samme.

kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice..

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
  • 7 måneder senere...

Hatt Telipol i et år nå.

 

Bredbåndet har funka det, de "er" som sagt Nextgentel så hastigheten har faktisk vært over det jeg har betalt for.

 

Men tror de har mye tull internt i bedriften. Flyttet i mars 09 og måtte da flytte bredbåndet. Da klarte ikke faktura avdelingen dems å få med seg det så jeg fikk ikke fakturaene. Jeg ringte de, og jo, de så adresse endringene, men de hadde fortsatt sendt fakturaer til den gamle adressen.

Og nå har jeg sagt opp abbonementet... og de hadde visst 6 uker nedkoblingstid. Noget utrolig syns jeg, men ok. Jeg betalte no for januar og.

 

Dummeste er bare at jeg nå har fått faktura for februar og.. Lurer på om det er fakturaavdelingen som ikke har fått med seg at jeg ikke er kunde lengre? hehe

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Gammel tråd, men det intrykket jeg sitter igjen med etter å ha vært kunde hos dette selskapet er at Telipol stoler jeg ikke på i det hele tatt.

 

De faktureringsmetodene de driver med bør virkelig gåes etter i sømmene.

 

Hold dere langt unna Telipol er mitt råd.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 år senere...
  • 2 uker senere...

Jeg ville holdt meg langt unna Telipol hvis jeg var dere. Bestilte dette for en måned siden og fikk vite at det kunne ta 2-3 uker å få det installert. I løpet av denne tiden satt de opp prisen for leie på router med 50 kroner. I tillegg til dette har det nå gått over fire uker siden jeg bestilte. De har nå funnet ut at vi ikke kan få den linjen jeg har bestilt og må derfor gå ned i Mbit. Når jeg gikk med på dette viste det seg at det vil ta minst syv virkedager til før vi kan få det installert. Det har altså tatt de fire uker på å finne ut at de ikke kan installere det de har å tilby på nettsiden sin.

 

Vurderer nå å bare si opp hele avtalen for å finne noe som fungerer bedre, er det noen som har gode erfaringer med noen andre?

Lenke til kommentar

Det er nok mest sannsynligvis ingen andre av de "landsdekkende" ISPene som kan levere høyere hastighet over telefonlinjen enn det telipol/nextgentel kan. Telenor og alle de andre ISPene som brukes telenors sentraler pleier nesten alltid å ligge under nextgentels sentraler på hastighet. Det er veldig få andre ISPer som har egne sentraler.

Så da må du nok se om det er alternative teknologier som kabel fra Get eller Canal digital, eller fiber fra Telenor eller Altibox.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...