EnglishAudio Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 De ligger jo litt under andre på pris, men har de stabile linjer og hvordan er kundeservicen dems?
EnglishAudio Skrevet 8. november 2008 Forfatter Skrevet 8. november 2008 De ronker svette aper, ta nextgentel insted.
MSg Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Jævlig svette aper.. Jeg bestilte fra Nextgentel. (Men det visste du jo..) Hørt mye dritt om Telipol.
Glenn Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Telipol leverer via NextGenTel's nett, så kvaliteten er vel den samme.
EnglishAudio Skrevet 8. november 2008 Forfatter Skrevet 8. november 2008 Telipol leverer via NextGenTel's nett, så kvaliteten er vel den samme. kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice, kundeservice..
Glenn Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Neida, Telipol samarbeider med NextGenTel, også på kundeservice. Så du må ringe NextGenTel om du trenger hjelp med internett levert via Telipol.
MSg Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Uansett hørt mye bra om Nextgentel, men masse dritt og ræva om Telipol. Post nummer 500 btw..
EnglishAudio Skrevet 9. november 2008 Forfatter Skrevet 9. november 2008 Post nummer 500 btw.. Jeg blir særr litt redd non ganger, sjekk min.. Når får du linja?
MSg Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Veit ass.. Så det. Kommer vel om noen uker regner jeg med. Ting går ikke så fort fremover..
Lasse12345 Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Hvorfor er Telipol noe dritt? Vurdere å skaffe det.. De har jo fine priser
Samcki Skrevet 17. juni 2009 Skrevet 17. juni 2009 Hvorfor er Telipol noe dritt? Vurdere å skaffe det.. De har jo fine priser Telipol bruker NextGenTel, så en god bredbådnlinje vil du få uansett der
BongoStar Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Hatt Telipol i et år nå. Bredbåndet har funka det, de "er" som sagt Nextgentel så hastigheten har faktisk vært over det jeg har betalt for. Men tror de har mye tull internt i bedriften. Flyttet i mars 09 og måtte da flytte bredbåndet. Da klarte ikke faktura avdelingen dems å få med seg det så jeg fikk ikke fakturaene. Jeg ringte de, og jo, de så adresse endringene, men de hadde fortsatt sendt fakturaer til den gamle adressen. Og nå har jeg sagt opp abbonementet... og de hadde visst 6 uker nedkoblingstid. Noget utrolig syns jeg, men ok. Jeg betalte no for januar og. Dummeste er bare at jeg nå har fått faktura for februar og.. Lurer på om det er fakturaavdelingen som ikke har fått med seg at jeg ikke er kunde lengre? hehe
pjuik Skrevet 22. mars 2012 Skrevet 22. mars 2012 Gammel tråd, men det intrykket jeg sitter igjen med etter å ha vært kunde hos dette selskapet er at Telipol stoler jeg ikke på i det hele tatt. De faktureringsmetodene de driver med bør virkelig gåes etter i sømmene. Hold dere langt unna Telipol er mitt råd.
ZiPe Skrevet 27. april 2012 Skrevet 27. april 2012 Har akkurat også fått faktura betaler man ikke avtalegiro? fant først ut jeg hatte telipol idag lol .
EvilSeagull Skrevet 5. september 2013 Skrevet 5. september 2013 De justerte opp prisen rett etter jeg hadde bundet meg til 12 mnd så jeg er ikke særlig fornøyd
Chrisholm Skrevet 19. september 2013 Skrevet 19. september 2013 Jeg ville holdt meg langt unna Telipol hvis jeg var dere. Bestilte dette for en måned siden og fikk vite at det kunne ta 2-3 uker å få det installert. I løpet av denne tiden satt de opp prisen for leie på router med 50 kroner. I tillegg til dette har det nå gått over fire uker siden jeg bestilte. De har nå funnet ut at vi ikke kan få den linjen jeg har bestilt og må derfor gå ned i Mbit. Når jeg gikk med på dette viste det seg at det vil ta minst syv virkedager til før vi kan få det installert. Det har altså tatt de fire uker på å finne ut at de ikke kan installere det de har å tilby på nettsiden sin. Vurderer nå å bare si opp hele avtalen for å finne noe som fungerer bedre, er det noen som har gode erfaringer med noen andre?
Scriptgutten Skrevet 19. september 2013 Skrevet 19. september 2013 Det er nok mest sannsynligvis ingen andre av de "landsdekkende" ISPene som kan levere høyere hastighet over telefonlinjen enn det telipol/nextgentel kan. Telenor og alle de andre ISPene som brukes telenors sentraler pleier nesten alltid å ligge under nextgentels sentraler på hastighet. Det er veldig få andre ISPer som har egne sentraler. Så da må du nok se om det er alternative teknologier som kabel fra Get eller Canal digital, eller fiber fra Telenor eller Altibox.
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. september 2013 Skrevet 19. september 2013 Når det gjelder Telenor og hastighet, så er det endringer på vei. http://www.hardware.no/artikler/halvparten-av-telenor-kundene-far-raskere-nett/136625
Gjest Skrevet 20. september 2013 Skrevet 20. september 2013 Når det gjelder Telenor og hastighet, så er det endringer på vei. http://www.hardware.no/artikler/halvparten-av-telenor-kundene-far-raskere-nett/136625 Dette er noe andre (OA) ISP-er (altså de med egne DSLAM) har gjort i årevis, men Telenor liker å sende ut pressemeldinger om den minste ting som dessverre ikke blir grundig sett igjennom av dagens "journalister".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå