Kuldesjokk Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Skrevet 29. oktober 2008 Her er ikke stedet å ta det, her ser vi etter andre sine anbefalinger, vil ikke ha for mye Drøm-trolling her Ta det på skype/g-chat der vi andre tar det.
kafan Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Mener jeg leste at blizz skal endre køsystem for arena/bg nettopp med sikte på køer. Forsto det som at de skulle koble alle x-realms sammen i felles køsystem.
wise™ Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Ravencrest. Du vet hvorfor. Og Jorgé, 10 minutter kø er ikke for mye.
nilsnilspils Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Sier bare Grim Batol! Nesten ikke kø, og masse av folk å spille med. Gøy!
Picaschou Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg flyttet fra Sylvanas tilbake til min gamle server Nordrassil. Var helt uholdbart med 40-50 minutter kø fra klokka 17.00 og ut kvelden. Å måtte begynne å planlegge raid-deltagelse slik at man la til køtiden etc er uholdbart. Skulle man dessuten være så uheldig å få DC under raid var det jo samme køen på nytt. Sylvanas var nok en av de serverene som fikk mest medfart når PvE-->PvP åpnet. "Hai Method, can I liek join plx lol?"
zypher_ut Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Stormrage må dere ikke finne på å flytte til. Jeg spilte der inntil forrige jul omrent, og det er en helt fin server med tanke på køer og sånn. Problemene er at det er sykt mange fler alliance enn horde, og det værste er at det er utrolig mange av hordene som er helt ubrukelige. Å pug'e noe som helst er som å spille lotto (man vinner i praksis aldri). Det er mulig at det har endret seg på det siste året, men har mine tvil.
Purplehaze Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Sier bare Grim Batol! Nesten ikke kø, og masse av folk å spille med. Gøy! Really? Har bare spilt de 2 siste dagene (vært opptatt med WAR en stund), men det har i alle fall vært over 450 i kø begge dagene. Dette har vært litt utpå kveldinga en gang, rundt 7-8 tia kanskje. Blir fort 30 min+ venting av det. Men fin server, kom hit fra Burning Blade for en stund siden (som ikke var en fin server)
Sink Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Sier bare Grim Batol! Nesten ikke kø, og masse av folk å spille med. Gøy! Hold dere unna, Grimbatol er full. Halvannen time kø på det verste.
ArcticMonkey^ Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Prøvde Grim Batol i går. Var nr 798 i kø, og estimated time var rundt 1,5time.
Kromkakejern Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Ikke kom til Grim Batol, på kvelden i helgene er det godt over 1000 i kø :/
Heart Break Kid Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Ravencrest. Du vet hvorfor. Og Jorgé, 10 minutter kø er ikke for mye. Problemet er, hvertfall i mitt tilfelle, jeg vil ikke transferre fra en realm med kø til en annen realm med kø, da er vitsen borte, da køen er hovedgrunnen til at vi vil migrere ...
bandreas Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Har spilt på Sylvanas Alliance side i 4 måneder nå før jeg flyttet, og har ikke sett en eneste fra Drøm. Hvor mange er i guildet? Dere finnes ikke på "PvE-progress" på Sylvanas-forumet heller? Nordrassil er egentlig en veldig fin server. Har bra horde/alliance ratio, har aldri stått lenge i BG kø (max 2 min tror jeg), ting pugges ganske ofte selv om patch og snart utvidelsespakke har fått mange til å gi litt f i det pga upgrades som kommer med wotlk. Selv er jeg horde på Nordrassil og det er vel 4-5 end game guilds der 2 har downa KJ, noe som gjør inspecting moro Må noen ganger, der fredager er mest typsik, stå i kø, men er ikke mer enn 5 min. Og det skjer da skjeldent. Så, gogo Nordrassil Hvem er du på Nordrassil? Har spilt der siden 2005 med bare en liten pause på Sylvanas. Whitemist/Deelio/Caysa i "The Gauntlet" her. Er på hordesiden jeg da, Nivlheim. UD priest ved navn Cipiar. Har lagt merke til alle The Gauntlet folka ja
CombatPsycho Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Både Grim Batol og Sylvanas kan stikke til Burning stepps eller Shattered halls nå. Gratis
Heart Break Kid Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Både Grim Batol og Sylvanas kan stikke til Burning stepps eller Shattered halls nå. Gratis Burning Steppes og Shattered Halls må være de kjedeligste realmsa ever.
Mats1988 Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Norsknivarr (Talnivarr). Flust med nordmenn, mange gode PvE guilds, både som horde og alliance. Har ikke opplevd kø der enda. >1min i alle bg's. Horde vinner alt, unntatt EoTs. Og jeg spiller ally der, gogo.
CombatPsycho Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Blir det så dere stikker til noen av de realmsa eller?
mad_arab Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Ser ut som, for å si det rett ut, at alle rådene her er 100% tull. Det er ingen her som har nok erfaring med andre servere enn sin egen til å klare å gi noen gode råd, men folk tenker ikke så langt før de åpner munnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå