Turbo sindre Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Hei, jeg kjøpte en skjerm av Shg i vår, nå vill ikke skjermen skru seg på. Tenkte jeg skulle sende den inn igjen men shg har jo gått konkurs. Hva gjør jeg nå? Tok kontakt med danske shg og fikk denne mailen tilbake Hej Desværre er shg gået konkurs, hvorfor vi ikke kan håndtere reklamationer. Du skal i stedet rette et krav mod konkursen, det kan rettes til de advokater der håndtere sagen. Det skal sendes til: KromannReumert Att. Christian Jul Madsen Rådhuspladsen 3 8000 Århus C Husk at vedlægge en kopi af den faktura, der danner grundlag for kravet. Med venlig hilsen / Best Regards Peder Pedersen Supporter Endret 28. oktober 2008 av Turbo sindre Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Se her http://www.komplett.no/k/k.asp?action=cust...amp;topic=step3 Finn produsent og kontakt di som er oppgitt. Samsung LCD skjerm feks. InfoCare tar all garantiservice for Samsung PC skjermer (LCD). Kontaktinformasjon * Web : Infocares online returskjema * Tlf.: 815 81 333 * Fax : 62824101 * E-post : [email protected] * Kundesenteret er åpent fra kl. 08:00 - 16:00 alle hverdager. For mer informasjon besøk deres supportsider på: * http://www.infocare.no/ Sørg for at du har følgende informasjon tilgjengelig før du kontakter Infocare vedrørende service og reparasjon: * Hvilken produkttype og modell det gjelder. * Feilbeskrivelse. * Serienummer. * Kjøpskvitering Endret 28. oktober 2008 av taz Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 er samsung skjerm ja....men har ikke Kjøpskvitering.....pleier å samle på sånne men finner den ikke.... Tror dere shg har backup av dette digitalt? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 er samsung skjerm ja....men har ikke Kjøpskvitering.....pleier å samle på sånne men finner den ikke.... Tror dere shg har backup av dette digitalt? Det er godt mulig, men du kan jo ringe Infocare å høre med de også, kan jo hende det holder med serienr på skjermen å kjøpssted. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Ja jeg får ta en telefon etter skolen Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Eller full ut denne http://www.infocare.no/iframewide.aspx?m=10 Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Så når jeg har registrert der pakker jeg bare skjermen ned og sender den avgårde? Eller blir jeg kontaktet av noe slag? Må jeg betale frakt selv? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Så når jeg har registrert der pakker jeg bare skjermen ned og sender den avgårde? Eller blir jeg kontaktet av noe slag? Må jeg betale frakt selv? Må ikke betale frakt selv nei du får en returlapp i posten. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Blir spennende å se hvordan dette går. SHG drev med endel gråimport så det er ikke sikkert Samsung Norge akkurat kommer til å hive seg over saken. Lenke til kommentar
friskies Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Skjedde noe lignende med meg, strømforsyninga daua og butikken (PC1.no) hadde gått konk. Fant ingen som hadde noe ansvar så jeg måtte sende den til produsenten (Hiper) i Nederland for å få ny, måtte betale frakt selv, c.a. 300 kroner. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Synes Infocare har en veldig grei ordning. Jeg fikk noe trøbbel med en skjerm en gang. Jeg bare kontaktet de, og en dag eller to etterpå kom de med en annen, tidligere reparert skjerm på døra (samme modell som jeg hadde) og tok med seg min gamle. I tillegg så behøvde de bare serienummeret på skjermen for å fastslå at det var en garanti/reklamasjonssak, og spurte ikke etter kvittering. Det samme skjedde når en skjerm på jobben tok kvelden også. Bra at vi slapp å være uten den skjermen, da den var viktig for produksjonen. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 10. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 (endret) I dag fikk jeg igjen skjermen min og den ser sånn ut Endret 10. november 2008 av Turbo sindre Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 Ja, den så jo direkte vakker ut. Fulgte det med noen slags verkstedrapport? Hvordan var skjermen pakket, kan det se ut som noe som har skjedd i transport? Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 10. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Utført: No picture. S: Repaird ip board. Tested ok ( ja jøss) Ingen tydelige skader på pakken. Sendte den i pakken den kom i Endret 10. november 2008 av Turbo sindre Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Hvordan skjermkort har du? Synes tåkeeffekten ser meget bra ut, hvilket spill er det du har kjørende? Lenke til kommentar
Henrix.no Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Det der ser da ut som om panelet er knust, transportskade? Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 11. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Er ganske mye "å gå på " før du råker panelet. Ingen tydelige skader på pakken. Og skjermkortet er ati 4870, meget fin tåkeeffekt ja Endret 11. november 2008 av Turbo sindre Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Ser ut som at noen brukte skjermen som skateboard før de la den i pakka og sendte den avgårde. Rart er det i alle fall, ingen ved sine fulle fem pakker vel ned og sender avgårde slikt helt uten videre. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 11. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 jaja ny returlapp på vei nå. Så får vi sjå om dom klarer det denne gangen Lenke til kommentar
s1gnal Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Kjøp deg heller en ny skjerm. Se på det som en investering i fremtiden! Som goblinene i WoW sier: Time is money, friend Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå