Gå til innhold

Ødelagt skjerm og butikken er konkurs


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, jeg kjøpte en skjerm av Shg i vår, nå vill ikke skjermen skru seg på. Tenkte jeg skulle sende den inn igjen men shg har jo gått konkurs. Hva gjør jeg nå? Tok kontakt med danske shg og fikk denne mailen tilbake

Hej

 

 

 

Desværre er shg gået konkurs, hvorfor vi ikke kan håndtere reklamationer.

 

Du skal i stedet rette et krav mod konkursen, det kan rettes til de advokater der håndtere sagen.

 

Det skal sendes til:

 

KromannReumert

 

Att. Christian Jul Madsen

 

Rådhuspladsen 3

 

8000 Århus C

 

 

Husk at vedlægge en kopi af den faktura, der danner grundlag for kravet.

 

 

Med venlig hilsen / Best Regards

Peder Pedersen

Supporter

Endret av Turbo sindre
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Se her

http://www.komplett.no/k/k.asp?action=cust...amp;topic=step3

Finn produsent og kontakt di som er oppgitt.

 

Samsung LCD skjerm feks.

 

InfoCare tar all garantiservice for Samsung PC skjermer (LCD).

Kontaktinformasjon

 

* Web : Infocares online returskjema

* Tlf.: 815 81 333

* Fax : 62824101

* E-post : [email protected]

* Kundesenteret er åpent fra kl. 08:00 - 16:00 alle hverdager.

 

For mer informasjon besøk deres supportsider på:

 

* http://www.infocare.no/

 

Sørg for at du har følgende informasjon tilgjengelig før du kontakter Infocare vedrørende service og reparasjon:

 

* Hvilken produkttype og modell det gjelder.

* Feilbeskrivelse.

* Serienummer.

* Kjøpskvitering

Endret av taz
Skrevet
er samsung skjerm ja....men har ikke Kjøpskvitering.....pleier å samle på sånne men finner den ikke.... Tror dere shg har backup av dette digitalt?

 

 

Det er godt mulig, men du kan jo ringe Infocare å høre med de også, kan jo hende det holder med serienr på skjermen å kjøpssted.

Skrevet
Så når jeg har registrert der pakker jeg bare skjermen ned og sender den avgårde? Eller blir jeg kontaktet av noe slag? Må jeg betale frakt selv?

 

 

Må ikke betale frakt selv nei du får en returlapp i posten.

Skrevet

Skjedde noe lignende med meg, strømforsyninga daua og butikken (PC1.no) hadde gått konk. Fant ingen som hadde noe ansvar så jeg måtte sende den til produsenten (Hiper) i Nederland for å få ny, måtte betale frakt selv, c.a. 300 kroner.

Skrevet

Synes Infocare har en veldig grei ordning. Jeg fikk noe trøbbel med en skjerm en gang. Jeg bare kontaktet de, og en dag eller to etterpå kom de med en annen, tidligere reparert skjerm på døra (samme modell som jeg hadde) og tok med seg min gamle. I tillegg så behøvde de bare serienummeret på skjermen for å fastslå at det var en garanti/reklamasjonssak, og spurte ikke etter kvittering.

 

Det samme skjedde når en skjerm på jobben tok kvelden også. Bra at vi slapp å være uten den skjermen, da den var viktig for produksjonen.

  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Utført: No picture. S: Repaird ip board. Tested ok ( ja jøss)

 

Ingen tydelige skader på pakken. Sendte den i pakken den kom i

Endret av Turbo sindre
Skrevet (endret)

Er ganske mye "å gå på " før du råker panelet. Ingen tydelige skader på pakken.

Og skjermkortet er ati 4870, meget fin tåkeeffekt ja :p

Endret av Turbo sindre
Skrevet

Ser ut som at noen brukte skjermen som skateboard før de la den i pakka og sendte den avgårde. Rart er det i alle fall, ingen ved sine fulle fem pakker vel ned og sender avgårde slikt helt uten videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...