Gå til innhold

Noen som har smakt Grandiosa Pizza Snurrer?!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-77do0b

Har ofte sett pakka i frysedisken, men ender alltid opp med å kjøpe Hold-It i stedet for. Den frister liksom ikke noe særlig. Minner litt om dårlige kanelsnurrer. Masse deig og minimalt med fyll.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jeg er prinsipielt mot slikt crap. Hvorfor i faen skal man kjøpe disse grandiosaerstatterne når man åpenbart kan ta to grandiosa, steike dem, ta dem med på jobb til lunch eller hva faen som er planen?

Disse er laget for å kunne skvise usunn mat inn i lunchen, det er greit lissom.

Drit i disse og kjøp deg pizza og steik til lunch! Dropp mellomsteget. Hater det når jeg ser noen vurdere disse i butikken. Kjøp grandis hvis du vil ha det ffs ikke noen liten kopi.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
De er vel gjennomstekte? Tror det står på pakka at man kan steke dem eller bare tine dem og spise dem som de er.

 

Folk kjøper jo f.eks. skolebrød for noe tilsvarende "50 kroner for 4 stk" (ikke det at jeg vet prisen, men), og det er bare deig, melis, kokos og vaniljekrem det også. For ikke å snakke om rosinboller, det er jo bare deig med litt rosin oppi. Tipper du sparer mye penger på å lage det selv.

Skolebrød koster 20kr for 4stk i butikken her (har aldri kjøpt, men jobber der :p )

Rosinboller er jo 13kr for 8 overaskende gode boller, syns ikke det er noen dårlig deal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...