Skribenten_ Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Det er ikke lett å være hunter for tiden, men ikke fortvil vg.no Endret 27. oktober 2008 av janern21
Skribenten_ Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Skrevet 27. oktober 2008 Det er ikke noe å feie under teppet at huntere ikke har hatt det så lett i tbc, og vil ikke få det lettere i wtlk. Så ville bare muntre våre kjære huntere opp litt med at vi trenger dere! bare å sende inn appl til vg.
Marbash Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Står ikke noe om hvilken rase da? :o Regner vel med at de satser på humans? =p
Sirius Cobra Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Søt! Var absolutt ikke det jeg forventet
decophly Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Når fikk huntards pågangsmot? Feign Death går ikke under den kategorien.
Lednar Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Det finnes håp for dere Huntere også tydeligvis! Oh yeah \o/
Entity extraction Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Er det BM eller MM de er ute etter?
Swafty Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Noen burde ta kontakt med de og spør om de er ute etter BM eller MM og ta opp samtalen eller copy/paste eposten m/svar
cyclo Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Korte meningsløse innlegg har blitt fjernet. (Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt en pm)
anonymouse Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 De ser nok bare etter headhuntere, som så vidt jeg vet bare finnes blandt enkelte frie troll tribes. Altså, players need not apply Men faen så gøy det hadde vært å sendt dem en applikasjon med bilde og armory loadout av hunteren min... og å se responsen Hadde jeg vært karen på andre siden og visst hva WoW var tror jeg at jeg hadde fallt av stolen i latter
Skribenten_ Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Skrevet 2. desember 2008 Sendte en mail til vg, de sa desverre de ikke hadde noe flere spots igjenn. så der gikk sjansen.
worthy Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Hah søtt, dog vi huntere har det latterlig gøy PvE nå. Om du ikke topper DPS med BM atm så må jeg desverre si at du er made of fail :<. Det er jo så enkelt at det skulle vært ulovlig. Men kommer vel en nerf snart så alt blir som normalt
C-Style Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Hah søtt, dog vi huntere har det latterlig gøy PvE nå. Om du ikke topper DPS med BM atm så må jeg desverre si at du er made of fail :<. Det er jo så enkelt at det skulle vært ulovlig. Men kommer vel en nerf snart så alt blir som normalt Møter da stadig mages som ligger hakket over meg, men det er vel kanskje meg det er noe galt med hehe.
Lmthaman Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Hah søtt, dog vi huntere har det latterlig gøy PvE nå. Om du ikke topper DPS med BM atm så må jeg desverre si at du er made of fail :<. Det er jo så enkelt at det skulle vært ulovlig. Men kommer vel en nerf snart så alt blir som normalt Møter da stadig mages som ligger hakket over meg, men det er vel kanskje meg det er noe galt med hehe. møter til stadighet mages jeg grisebanker på dps, dette er til gjengjeld på ingen måte dårlige mages, slet til tider veldig med å holde følge med dem på dps, både som lock og hunter i tbc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå