Gå til innhold

xbox for de rike?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

bare dragons lair? vennen min med projector skal nok få teste det ja.

jeg synes final fantasy 5 er noe av det beste jeg har spilt, det er på snes men jeg spilte på det emulator for noen måneder siden. selv gamle spill er enormt mye bedre enn de kjedelige og døve fps spillene, half life og serious sam er ikke så ille men generelt så er fps dårlig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har en xbox kobla til en splitter ny philips 32 tommers widescreen tv med tilkoblet subwoofer. og det er ikke stor forskjell å spille på en 14 tommers tv. xbox er bedre tekninsk pga hastigheten og grafikken. ikke tro at et dårlig spill til xboxen har den samme graffikken som halo 2 eks. det er ikke allle spill man utnytter alt sammen på. dessutten har xbox en hardisk på 8gb. xbox er klart best. men jeg kan være enig med deg at ps3 er bedre! :grumpy:

Lenke til kommentar
bare dragons lair? vennen min med projector skal nok få teste det ja.

jeg synes final fantasy 5 er noe av det beste jeg har spilt, det er på snes men jeg spilte på det emulator for noen måneder siden. selv gamle spill er enormt mye bedre enn de kjedelige og døve fps spillene, half life og serious sam er ikke så ille men generelt så er fps dårlig.

 

Til og være den som har startet opp denne tråden så har du tydligvis ikke helt klart og følge med på hva som har blitt sagt i den.

 

en liten qutoe fra veggis fra side 4 i denne tråden:

dere tar begge feil. halo støtter jo 480p, det er jo et av de første spillene som kom til boksen, og har allerede et mye bedre bilde enn standard 480i. dragons lair støtter 1080i, som eneste spill til noen konsoll. er flere spill som støtter 480p, noen som støtter 720p og et som støtter 1080i. bildet blir ikke skalert opp slik du tror windsor, søk litt rundt på nettet, så finner du ut det, jeg har ikke tid til å forklare det her, har noe med antall linjer som vises og gjøre, og om det er progressivt eller interlaced bilde.

Lenke til kommentar

evil_snowman: Gå og legg deg din snøsopp.. Har du enda ikke skjønt at du har mistet all troverdighet med dine usaklige poster og konstante motsielser?

Ser at det er mange andre som har påpekt dette før meg.. Da svarer du med usaklige svar og motsielser som bare får deg ut på enda dypere vann..

 

Kanskje på tide å kaste inn handkleet og opprette ett nytt nick?... (har du gjort dette før? :roll: )

Vi er lei av deg og din PS2 som tydligvis "eier gata"

Lenke til kommentar
evil_snowman: Gå og legg deg din snøsopp.. Har du enda ikke skjønt at  du har mistet all troverdighet med dine usaklige poster og konstante motsielser?  

Ser at det er mange andre som har påpekt dette før meg.. Da svarer du med usaklige svar og motsielser som bare får deg ut på enda dypere vann..

 

Kanskje på tide å kaste inn handkleet og opprette ett nytt nick?... (har du gjort dette før?  :roll: )

Vi er lei av deg og din PS2 som tydligvis "eier gata"

 

du er tett. finn noe du klager på så skal jeg mate det i deg med en teskje.

Lenke til kommentar
det virker som folk anbefaler tv til minst 30000 kr, anlegg til minst 100000kr, kabler til minst 1000kr og håndkontroll til minst 1500kr for å få det maximale utav boksen, og at mange sammenligner xbox med ekstrautstyr for noen hundre tusen så ps2 på en billig 14" tv...

jeg har en 28" billig tv og bruker den til lyden, jeg bryr meg lite om forskjell på lyd og dvd-kvalitet da mellom konsollene og dvd-spillere, tviler på jeg er alene om dette. poenget er at ikke alle som kjøper konsoll har godt nok anlegg eller tv til å utnytte ps2 engang og det blir feil å prakke xbox på folk som meg fordi den har bedre lyd, kan like gjerne si til en bonde som ikke har mulighet for å få bredbånd at xbox er best pga den har bredbåndsstøtte...

og, det finnes 5 milliarder mennesker på jorden med hver sin grunn til hvorfor den konsollen de liker er best, dette er ikke noen konsoll krangel, bare litt til ettertanke :wink: .

 

ok.... :p skjønte ikke helt det der men....

Lenke til kommentar
evil_snowman: Gå og legg deg din snøsopp.. Har du enda ikke skjønt at du har mistet all troverdighet med dine usaklige poster og konstante motsielser?

Ser at det er mange andre som har påpekt dette før meg.. Da svarer du med usaklige svar og motsielser som bare får deg ut på enda dypere vann..

 

Kanskje på tide å kaste inn handkleet og opprette ett nytt nick?... (har du gjort dette før? :roll: )

Vi er lei av deg og din PS2 som tydligvis "eier gata"

 

du er tett. finn noe du klager på så skal jeg mate det i deg med en teskje.

 

Nettopp, her beviser du nettopp det corcky sa!

 

"Da svarer du med usaklige svar og motsielser som bare får deg ut på enda dypere vann.."

 

:lol:

Lenke til kommentar
evil_snowman: Gå og legg deg din snøsopp.. Har du enda ikke skjønt at du har mistet all troverdighet med dine usaklige poster og konstante motsielser?

Ser at det er mange andre som har påpekt dette før meg.. Da svarer du med usaklige svar og motsielser som bare får deg ut på enda dypere vann..

 

Kanskje på tide å kaste inn handkleet og opprette ett nytt nick?... (har du gjort dette før? :roll: )

Vi er lei av deg og din PS2 som tydligvis "eier gata"

 

du er tett. finn noe du klager på så skal jeg mate det i deg med en teskje.

 

Er det meningen at jeg skal si(skrive) noe nå? Skjønner ikke helt sammenhengen i setningen din.. :shrug:

 

Er vel bare spørsmål om tid før denne posten stenges.

Lenke til kommentar
evil_snowman: Gå og legg deg din snøsopp.. Har du enda ikke skjønt at du har mistet all troverdighet med dine usaklige poster og konstante motsielser?

Ser at det er mange andre som har påpekt dette før meg.. Da svarer du med usaklige svar og motsielser som bare får deg ut på enda dypere vann..

 

Kanskje på tide å kaste inn handkleet og opprette ett nytt nick?... (har du gjort dette før? :roll: )

Vi er lei av deg og din PS2 som tydligvis "eier gata"

 

du er tett. finn noe du klager på så skal jeg mate det i deg med en teskje.

 

Er det meningen at jeg skal si(skrive) noe nå? Skjønner ikke helt sammenhengen i setningen din.. :shrug:

 

Er vel bare spørsmål om tid før denne posten stenges.

 

ja, det var nok meningen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...