Gå til innhold

BF1942 - GPS.C rekrutterer. Piloter, evnt landtropper.


Anbefalte innlegg

Gutta på skauen - Commando

CB: http://www.clanbase.com/claninfo.php?wars=...=258076&lid=687

 

Er du en dyktig, aktiv og engasjert utøver av spillet Battlefield 1942, og har lyst til å spille i en av de ledende norske klanene, les videre:

 

Pga av frafall til forsvaret og diverse annet er vi på utkikk etter gode piloter, bakkestyrker kan også være av interesse.

 

Vi tilbyr: Medlemskap i en svært aktiv klan, vi spiller på clanbase, og vi har akkurat gått videre fra gruppespillet i en nordisk turnering. Vi disponerer spillserver selv.

 

Vi forventer:

Vi spilte ca 12 kamper i februar, har spilt ca 9 hittil i mars. Det sier seg selv at vi trenger spillere med et visst engasjement og tæl for å opprettholde dette, vi er derfor ikke ute etter folk som sjelden er på nett. Vi spiller søndag til torsdag, fra 19:00 og utover.

 

Aldersgrense 18 år.

Denne er ikke obligatorisk, men du skal ihvertfall oppføre deg som om du er så gammel. Vi krever at du kan tåle motgang like bra som medgang, whine og annen tåpelig oppførsel overfor motstandere blir ikke akseptert.

 

Hvis dette høres ut som noe for deg, ta kontakt med meg på [email protected], eller kontakt oss på #gps.c @ quakenet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger man være suuuuper suuuuper suuuuuper god? eller holder det med innsatsvilje og å være engasjert? :roll:

jeg har nesten akkurat begynnt å spille bf1942.. på battlefield.no servern når jeg har tid.

 

Jaja, jeg er vell ikke den beste spillern i verden, og jeg tror ikke dere har bruk for meg, menne.. man må jo prøve seg da:)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

mange av kameratene mine sier at jeg er dritgod... spesielt som pilot..

 

Problemet er at nettet er borte, og at bfcdkeyen blei stjålet.. :(

 

ta kontakt med meg om en stund (når jeg forhåpentligvis har fått tilbake nettet og skaffa ny cdkey, så kan jeg jo prøve!? det er verdt forsøket liksom...

 

 

Mvh V0|c0v

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Der fant jeg ut hva Gps.c var ihvertfall .

 

Mangler bare å finne ut hva NPS (tror jeg det var) er for noe :roll:

 

Personlig er jeg ingen god pilot (har stikke og alt mulig, men får det ikke til), holder meg for det meste på bakken i en tanks o.l :)

 

Hvordan er dere iforhold til NPS? Det er en der jeg har lagt merke til (Superior) som er sinnsvak til å fly.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Får håpe dette ikke er imot rettningslinjene til gamer.no, men sjekk ut www.battlefield.no og serverlista på siden der. Bra servere med høyt nivå, og sjeldent det ikke er admins til stede. Hvis det ikke er admins, er det bare å slenge seg inn på #battlefield.noQuakenet, og skrike ut, så ser du nok at en av oss reagerer :)

 

Nevnte kanal og url (med forum) er forresten et fint sted for deg som vil bli med i klan. Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...