Gå til innhold

Stor norsk nettbutikk snart konkurs? Hørt rykter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er en person som synes alle som poster eller leser slike "rykter" på et forum er rimelig teite. Som om noen som poster her sitter i en posisjon til å kunne noe som helst om dette -- og da spesielt et helt åpent "rykte" som ikke nevner noe om noen, men er helt blottet for informasjon, kildereferanser eller noe som helst vettug informasjon.

Lenke til kommentar
Jeg er en person som synes alle som poster eller leser slike "rykter" på et forum er rimelig teite. Som om noen som poster her sitter i en posisjon til å kunne noe som helst om dette -- og da spesielt et helt åpent "rykte" som ikke nevner noe om noen, men er helt blottet for informasjon, kildereferanser eller noe som helst vettug informasjon.

 

kan ikke bare folk si rett ut hva ryktet er og komme med en kilde i steden for å drive med sånne russer rykter.

"njoda.. det kaaan hende at en atomubåt har sunket ned utenfor et av nabolandene våre i nord og det kan også hende at de som er ombord er i stor fare. men det er bare word on the street"

Lenke til kommentar
Er nok ikke Amentio, de sitter jo ikke med eget lager, som Komplett, MPX, Netshop og de andre store gjør.

 

Tenker det er komplott. Klart de går konkurs siden de mistet meg som kunde etter at de køddet det så fryktelig til i fjor sommer/høst. Har handlet for godt over 30.000 etter den tid, og jeg er sikker på at det kunne vært det som reddet dem!

 

 

Fra spøk til alvor.. jeg er sikker på at uansett hvem, om noen, som går konkurs, så tapte Komplett en masse på det de holdt på med i fjor.

Endret av Foleson
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Jeg har forhørt meg hos en leverandør, og fått bekreftet ryktet, samt min egen mistanke om hvilket firma det gjelder.

 

Kommer ikke til å gå ut med navn her, men kan si at det IKKE snakk om Komplett.

:!:

 

Du har vel ikke tenkt til å ha en liten oppdatering hver time der du skriver hvilken butikk det ikke er snakk om ?

Lenke til kommentar

er vell berre gjetting heile denne tråden, men eg er diverre redd for at nokon går under. Tipper det blir anten mpx, komplett, amentio, datakjeden, ps, netshop, multicom eller ein av dei andre nettbtikkane. :p Er enig med deg Nizzen, moderator bør få på plass ein poll :!: Men frå spøk til alvor, det kan ver ganske alvorleg viss ein av dei store går konkurs. Eg både trur og håper at alle dei store og seriøse aktørane klarer seg.

 

Kanskje eg og skulle lage ein tråd om dette. Skrive at den og den nettbutikken går konkurs, er nesten like seriøst som denne tråden.

 

Viss ein av dykk som påstår dykk veit noko kjem med konkrete fakta på bordet går det kanskje ann å ta denne tråden seriøst.

 

Konkurssal hadde vore koseleg ja :grin:

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

Hehe. Om man sjekker opp bakgrunnen er det nok kun Amentio og Mamoz som står i stor fare. Pcutstyr kan gå på en smell de og.

 

Komplett, PS, MPX og Netshop er for store og har for godt fotfeste for at det skal skje noe med det første.

 

Min mening? Håper komplett går i dass :p Brukte mer enn 24 timer på å sende ut 20 gig minne til meg :( *venter ennå*

Lenke til kommentar

Mpx er endel av Komplett konsernet så de går nok ikke dukken. Men kan jo hende de blir fusjonert inn under Komplett navnet?

 

Er vel pga. div. store oppkjøp og avskrivninger pluss dårlig verdensøkonomi de "sliter". Men tviler på et milliardkonsern går dukken bare på noen få mnder med dårligere tall ;)

Lenke til kommentar

håper ikke det er Mamoz som går dukken. jeg bor like ved og det er en veldig bra butikk over disk. og jeg kjenner sånn noen lunde folka som jobber der etter flere arbeidsuker som er tilbringt der.

 

men jeg vet at mindre butikker som ikke har den beste leveringstia, utvalget og prisene har lettere for å gå dukken enn andre.

 

uansett så er det kjipt når erlige og gode bedrifter går konk. det blir alltid folk som blir stående uten jobb og i en del tilfeller folk som blir stående med stor gjell.

 

er jo kjipt om en luguber bedrift går konk også da men kun for de ansatte. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...