Gå til innhold

Ny pc til ~19000. Hjelp!


Anbefalte innlegg

Hei, skal kjøpe ny pc til ca. 19000 og trenger hjelp med å velge deler. Nytt kabinett, skjerm, høytalere, mus og keyboard har jeg allerede, så trenger kun det som skal inn i kabinettet. Prøvde å lage en liknende topic noen dager siden men var mange som kom med forslag til 13-14000 og...vil helst bruke 18000, så bare legg til ekstra deler sånn at det blir ca. så mye hvis det trengs :p

Pc'n skal brukes til gaming.

takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vent en halv måned, så kommer Core i7 fra Intel ut på markedet. Det er helt ny sokket og slikt, så du kan ikke oppgradere seinere

 

Men blir det SÅ stort forskjell? Er egentlig sykt keen på å få den nye pc'n før WoTLK kommer ut...så hvis ikke det er veldig stor forskjell er det jo ikke noe spessielt vits å vente.

Lenke til kommentar

Hvis du skal bruke SÅ mye penger på en pc forslår jeg at du setter deg inn i hva som er bra og ikke.

 

Nesten alle norske nettbutikker som selger datamaskiner har pc bygger på nettsiden.

 

Om du bare vil blåse vekk 19k er det bare å lage seg ett oppsett der. Du vil få en god indikasjon på hva som er bra og dårlig etter prisen på tingene.

 

Personlig så synes jeg 19k er LATTERLIG mye å bruke på pc. Du får en pc som er 10% dårligere for 13k, så kan du gi 6k til redd barna.

Lenke til kommentar
Du er syk om du kjøper pc for 19k for å oppgradere til wotlk :p Min pc koster langt mindre, og jeg kjørte likevel 1680x1050 med alt på max og rundt 70 fps i raids da jeg spilte. Vær smart, få deg en opplevelse for de resterende pengene.

 

kjøper ikke ny for å spille wow, skal jo spille Crysis og sånt også, men jeg vil helst ha den til WoTLK sånn at jeg får spillt 100% lag free og sånt. men skakke bare brukes til wow ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

ta utgangspunkt i zubzero sitt oppsett og bytt ut lydkort og cpu til cpu qx9550. lydkort er bare for driver problemer og det følger til og med et lydkort med hovedkortet. quad core er tingen å velge med et slikt budsjett. og så hadde jeg dobblet opp minne. se også på cpu kjøler, den er bra, men veldig stor og vil nok krasje med minne og slikt. velg heller denne, eventuelt et annet cpu vannkjøling sett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...