Gå til innhold

BK: Gutten i røyken.

J@cob

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det var litt tøft, det bildet her. Som et portrett av ham tror jeg det fungerer godt (uten at jeg kjenner den aktuelle personen). Røyken gir en morsom effekt. Veldig diffust. Måten ting er kuttet på på høyre side er litt irriterende.

For øvrig skjønner jeg ikke hvorfor dette bildet ikke har fått flere kommentarer. Det fokuserer kanskje ikke like mye på estetikk som mange andre bilder her, men til gjengjeld har det mening. Jeg synes ofte slike bilder overses. Kanskje med unntak av PM sine, som får side opp og side ned med kommentarer uansett hvor "radikale" de er.

Endret av Pusur1993
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Jeg har ikke kommentert det tidligere, av den grunn at jeg ikke har sett det tidligere.

Jeg har vel ikke så mye annet å si enn at jeg synes det funket svært bra. Røyken og ansiktsutrykket reflekterer mye av personen synes jeg. At mange mennesker skal framstå som sunne, uten røyk på mange bilder der det egentlig kunne passet med en sneip synes jeg er tull. Klarer heller ikke å se noe galt på utsnittet, selv om høyresiden/venstre blir kuttet en del, så synes jeg det ser fint ut. Flott bruk av S/H. =)

Skrevet (endret)

Yay, takker!

Kunne aldri portrettert mannen uten pipen. Selv når han går på jakt med ett knippe ryper over den ene skulderen, og en brekt hagle over den andre, damper han i pipen. Ikke rart han aldri har klart å skyte en hjort: de kan lukte han på mils avstand!

Røyking er til dels stigmatisert og stereotypisert. Greit. Røykere generelt er kansje ikke av de mest sunne menneskene vi finner, men det finnes unntak.

Bildet er kuttet en del ja, men av en eller annen grunn falt det i smak hos meg og. Litt usikker på komposisjonen, jeg finner ingen rette linjer, trekanter, rundinger eller diagonaler, men på en annen side: Jeg har aldri helt forstått så veldig mye av det.

PM er en koselig fyr, ikke bare er de fleste bildene hans spennende, men han oppfordrer også folk til å kommentere, i tilegg må jo han ha en av de høyeste postcountene her på BK, så en del burde føle seg pliktig til å gi han en kommentar tilbake, enten det er en negativ eller positiv en.

Edit: Slenger ut ett elektronisk agn etter PM.

Endret av J@cob
  • 3 uker senere...
Skrevet

Du tvinger meg til å skrive noen ord om et slikt makkverk, din forbaska sopp. Du burde skamme deg. Hadde det ikke vært for at din mor ser ut til å være av samme generasjon som meg, så skulle du fått en god omgang juling. Black & Blue, ikke Black & White.

Men faktum er at bildet faktisk er mer enn verdt å se på. Den nesten ugjennomtrengelige veggen av deilig røyk er nesten slik at man kan skjære den med kniv, og akkurat passe diffuserende til at uttrykket blir flott og litt mystisk. Og rammen er helt på sin plass for engangs skyld. Meget bra, unge mand.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...