Gå til innhold

Preorder; får man spillet FØR release?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurte på en ting når det kommer til Preorder over nettet, fra butikker som f.eks CDON osv. Kommer de til å sende spillet litt i forkant, slik at vi har spillet når wotlk går online, eller sender de spillet 13 november?

Takk :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg fikk TBC dagen før release, men hva hjelper det når du ikke kan registrere nøkkelen på siden før release dag?

Vel, da er du garantert å være tidlig i Northrend osv :p

Skrevet
Jeg fikk TBC dagen før release, men hva hjelper det når du ikke kan registrere nøkkelen på siden før release dag?

Vel, da er du garantert å være tidlig i Northrend osv :p

Sånn at du kan få med deg hvert minutt med nedetid som kommer til å være de første dagene? xD Det er jo alltid like givende :p
Skrevet
Sånn at du kan få med deg hvert minutt med nedetid som kommer til å være de første dagene? xD Det er jo alltid like givende :p

Jeg skal nyte hvert sekund, akkurat som med 3.0.2 patchen nå! Og all køen når serverene fungerer som de skal <3

Skrevet

Venter selv svar fra absoluttspill.no om det samme.

Ellers så stikke jeg og kjøpe det i en butikk her i Stavanger.

Er et hav av butikker som selger spill rundt.

Skrevet

Jeg fikk TBC dagen før release, og serverene åpnet ved midnatt om jeg husker rett. DVS, de som fikk det i posten på releasedagen var 10-14ish timer bak mange andre! Vil ikke si at det har så mye å si, though, med mindre du absolutt vil være først til 80.

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Noen som veit om et sted der jeg kan forhåndsbestille?

Vil ha det før/den 13.

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Komplett et bra sted å kjøpe fra?

Skrevet

Om du får den på release eller ikke, kommer an på postvesenet. Jeg har bestilt på absoluttspill.no, og de har sagt at de skal gjøre det de kan for at jeg skal ha spillet i postkassa innen 13. november. Min erfaring tilsier at de ofte sender ut spillet 2 dager før release.

Skrevet
Kommer ikke til å kjøpe ekspansion pakken før rundt 15ende her, har litt å si når man får lønning osv, litt surt? Joda, men overlever? Jada.

Overlever? Du slipper de første 2 dagene med servercrash, ufattelig lag og lange serverkøer? Joda, du overlever det ;)

Skrevet

Var ikkje problem med Kø og server crash når TBC opna på mitt realm iallefall.

Satsar på å få spillet den 12 så eg kan aktivere det ved midnatt.

Ingen butikkar som har nattrelease der eg bur:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...