Gå til innhold

BD-Live? Har det kommet?


SidVicious

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har kjøpt meg the incredible hulk på blue-ray. Og på disken står det at den er BD-Live kompatibel. Men når jeg går inn der det står BD-Live kommer jeg bare til en sånn 4 step introducing BD-Live sak. Hvordan kommer jeg i gang med dette?

 

Svarer på emnetittlen er "ja" - det har kommmet. Dessverre kan jeg ikke guide deg her og nå for å komme i gang med dette.

Lenke til kommentar

BD Internett Innstilling står på tillat. Jeg har ingen problemer med å gå på internett osv med ps3. Men aner ikke hvordan jeg kommer på BD-Live noen andre som kan hjelpe meg da? Går jeg inn feil sted kanskje. Går inn der det står BD-Live på filmen.

 

Om ingen kan hjelpe meg kan dere fortelle meg hva som skjer når dere går inn der det står BD-Live i menyen på the incredible hulk ihvertfall? For jeg kan vel ikke ha gjort noe galt siden internett og alt annet virker på maskinen min.

Endret av Billy_Bob
Lenke til kommentar

De BD-live featurene på Hulk, er 'BD Live Chat', og 'Share your scenes'.

 

BD-LIVE FEATURES – Interactive applications allow viewers to communicate with friends and family while watching the film

- My Chat – Just plug your player into your internet connection and connect to BD Live to chat with friends while watching the movie

- My Scenes Sharing – Share your favourite clips with your buddies through the BD Live internet connection

 

Altså skal du kunne snakke med venner o.l. mens du ser på filmen.

Og så skal du kunne dele scener, som du allerede har merket av på filmen.

 

Har null peil på hvordan (eller om) det virker dog, men du kan jo prøve å merke av noe klipp mens du spiller av filmen, for å se om du får opp noe når du starter BD live. :-/

 

Leste også her at det er Digital Copy på den, som betyr at du kan kopiere filmen til bærbar avspiller, eller PC, eller noe slikt.

Klikk linken å les de første meldingene i tråden.

 

Sannsynligvis også ett bedre forum å få hjelp på, om du registrerer deg. :-/

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...