Gå til innhold

Problemer med Nokia


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ingenting er feilfritt.

 

men hvorfor skal vi forbrukere godta at en mobiltelefon/pc/tuner/etc 'hikker'/'kræsjer'/'låser seg' i ny og ne?

 

når vi betaler for en vare, betaler vi ikke for at den skal fungere?

 

kjøpte en gang en radio-hf til min mobiltelefon. etter en stund begynte det å lage en grusom skarp lyd i 1 sekund, for å deretter å slå seg av og resette seg slik at eg måtte stille den inn på stasjonen på nytt.

 

eg gikk til forhandleren og forklarte situasjonen, og sa eg ville ha den reparert, eller en ny.

 

etter to dager(god service :)) fikk eg ei ny eske med ny vare inni. lykkelig og glad var eg. da denne også begynte med samme symptomene gikk eg tilbake til forhandleren(ny selger) og forklarte hele historien. personen lo litt og forklarte at de hadde hatt et problem med akkurat de der, men det var ikke noe de kunne gjøre med det, 'alle' hadde denne feilen, og 'alle' andre enn meg kunne leve med det. :shrug: eg gikk derifra med helt ny vare med samme feil. :grumpy:

 

er det bare meg, eller godtar mange av oss slike feil? :shrug: dersom forbrukerene(oss) setter høyere standarder(les: ikke finner oss i det) vil produsenten se at det ikke nytter å selge noe som ikke fungerer som det skal(hvertfall i min solskinsverden).

 

bare ett par tanker, og et lite frustrasjonsutløp + ett forslag :wink:

Lenke til kommentar

Har hatt to Nokia; en 5110, stabil som f4en!Så kjøpte jeg meg en 3510 etter et lite opphold med en C35i. 3510 var det bare tull med. Slo seg av, la på røret etter tre sekunder samtale osv. Never Nokia! Nå skal det gå i Motorola, Siemens og SonyEricsson fra dette holdet!

 

Edit: Skrivefeil (Arrghh...)

Lenke til kommentar

har ikke hatt problemer med noen nokiar(hatt bare en,3210). Eller etter å ha hatt den i to år så sluttet antennen å virke(godt mulig at det er en god grunn, som at jeg har mistet den endel ganger i bakken). Men tror ikke det blir nokia med det første uansett, p800'en holder vel et par år, så blir det vel en z1010i vis den noen gang kommer(ihvertfall en 3g telefon)

Lenke til kommentar
Jeg leste nøy igjennom problemer med 3510i her..

 

Da fikk jeg den gode ideen om å starte et topic om hvor mange som har hatt problemer med sine nokia telefoner..

 

Jeg har hatt problemer med 2 av 4.. :evil:

 

Hva med dere..???

 

Dette kan bli morro..!! :D

 

Jeg har hatt problemer med 0 av 4 nokia'er, mens jeg har hatt problemer med 4 av 4 siemens'er (!) :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...