Gå til innhold

Fjerne del av bilde-hvordan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

IMG_2566.jpg

Dette bildet av sønnen min tenkte jeg å få trykket på et lerret, men det som er irriterende er den lille delen av ei avis som er nede i høyre hjørne. Er det noen som har tips til hvordan jeg kan fjerne dette uten å croppe bildet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, morsomt blitt og søt unge =D

Du kan klone den vekk. Blir en lang og tolmodighets krevende jobb og resultatet kan variere etter hvor flink man er.

Det du kan gjøre er jo og gjøre den mørkere? Få den til å se ut som sofaen i bakgrunnen. Vil kansje se teit ut, men er du heldig kan det jo bli bra. Prøv det ut hvertfall!

Skrevet (endret)

Det er sikkert noen på forumet som kan hjelpe deg med dette, men har du sett på bildet i stor størrelse? For meg ser det ut som høyre øye er uskarpt, og da er spørsmålet om du ikke vil ta et nytt med bedre skarphet?

Endret av se#
Skrevet (endret)

Tja, du kan jo ta et nytt bilde av sønnen din uten avisen.

(Blir ikke like bra resultat hvis sønnen din har blitt 32 år nå) :!:

Endret av Pant
Skrevet
Blir ikke like bra resultat hvis sønnen din har blitt 32 år nå :!:

Siden det er tatt med en 400D er det vel bra sjanse for at det kan repeteres.

Skrevet

Brukte Photoshop:

Merket av hele høyre side av bildet, kopierte dette til et nytt layer (ctrl+j), og strakk det litt ut med free transform (ctrl+j).

post-87456-1225716419_thumb.jpg

Skrevet
har du photoshop?

der kan du bruke verktøyet Crop.

:)

Dette bildet av sønnen min tenkte jeg å få trykket på et lerret, men det som er irriterende er den lille delen av ei avis som er nede i høyre hjørne. Er det noen som har tips til hvordan jeg kan fjerne dette uten å croppe bildet??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...