Thatssomebaadnews Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Halla balla Jeg og en kompis skal spille far cry lokalt. Når jeg joiner serveren står det at jeg er en cheater, og blir kicka med en gang. Jeg bruker ikke cheats. Hva er galt?
Krillekongen Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Kanskje skru av PunkBuster? Se om du finner settings for PB eller noe
truaim Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Du må ha det inst for og kunne spille online.
Krillekongen Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Men de skal spille lokalt, ikke på nett.
SLiks Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Piratkopi??;-P Punk buster stopper deg fra å spille noe som helst LAN/online dersom du har piratkopi/crack. slik er COD4 i allefall.
Thatssomebaadnews Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Skrevet 26. oktober 2008 Nei faktisk ikke! Har en lovlig, kjøpt kopi Kompisen min har crack, men det er ikke han som står er en cheater, det er meg det Ingen av oss har punkbuster heller :O
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå