Whalecore Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Dette er akuratt som i Crysis, kan ikke forstå hvorfor de gir fiendene så ekstremt mye helse! Måtte bruke et helt magasin (pistol) på en kar fra ca. 15 meter avstand. Spill er jo mye mer gøy når du faktisk kan drepe med 2-3 kuler. Det ødelegger mye av spillopplevelsen for min del. Håper det kommer mods eller lignende som gjør det mer realistisk.
Andrull Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Nå har jeg ikke spilt far Cry 2, men er det ligendne som Crysis så må du tenke på hva du bruker. Pistol med silencer på lengre avstander mot en mann med skuddsikker vest er (ikke sjokkerende) helt nytteløst. På klost hold så holder det faktisk med 2-3 kuler fra pistol i Crysis. Skyter en med et assualt våpen så kan du drepe med 2-3 kuler på lengre hold.
Bruktbilen Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 1-2 headshot er nok for å drepe dem, derimot kjedelig at de noen ganger tåler 2 headshots.
hvo91 Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Syntes også fienden til dels kan tåle mye i nærkamp men jeg liker meg på en klippe med sniperen min
Vrengtpolvott Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Spiller på Hardcore nå, og et skudd i hodet dreper nesten hvem som helst. Tåler litt mye i kroppen ja, men sikt på hodet, så faller de som fluer.
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Ett skudd i hodet å de dør.
Gonzolaz Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Har aldri skjønt denne klagen. Spiller på hardcore, og de fleste npc dør av to-tre skudd i nærkamp, men jo lengre bort du er jo mer tåler de, noe jeg syntes er greit. Pistol med lyddemper trenger også bare et skudd i hodet for å ta en npc i nærkamp.
Nacky Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Enig at de tåler latterlig mye, men synes ikke det er noen "big deal" når resten av spillet er så herlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå