Gå til innhold

Alarm: Lekk Vannkjøling!


trettifire

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm. Satte alt sammen igjen i helgen og fikk ikke bilde engang.

 

Mens jeg satt og puslet det hele sammen tenkte jeg riktignok på at jeg burde testet HK'et før jeg klinte til med full konfigurasjon...

 

Og ganske riktig. Svarte eff.

 

Slenger ut et spørsmål siden dere likevel tittet innom: Hvis jeg har hatt et RAID 0+1 oppsett på et HK, er det et fett på hvilket RAID 0+1-kompatibelt HK jeg setter det opp igjen på nytt, eller er jeg pukka nødt å ha et P5N32E-kort?

Endret av trettifire
Lenke til kommentar

Halleluja!

 

Tok en ekstra titt på HK'et før jeg valgte å skrote det, og tror dere ikke jeg fant en liten hvit flekk rundt en chip?

 

En liten runde med isopropanol og q-tip og voila! Boot!

 

Da er det bare å pakke inn HW'en igjen og boote opp!!!!!

 

Har svært vanskelig for å tro at det går slik ofte! I så fall skal jeg begynne å kjøpe opp HW som folk har ødelagt med vannkjølinga si!

 

(Ble mye utropstegn her)

Lenke til kommentar
Gratulerer:) Sånt liker man og høre!

 

*undrer hvordan folk klarer og få lekk vannkjøling om de gjør en nøye jobb ved installasjon og vedlikehold*

 

Sprekk i tanken faktisk...skjønner ikke helt hvordan det har gått til, var en D-tek plasttank laget for 5 1/4" slot som sto i en 5 1/4" slot som sprakk langs "sveisen" på ene siden. Var ikke under noe press av noe slag. Eneste jeg kan tenke meg som har påført tanken noe press er vekten av slangene, men det synes jeg nå i alle fall at den skulle tåle.

 

Trodde først det var en av slangene som var lekk siden det rant væske ned fra den mens niplene var tørre, men nærmere undersøkelser viste at det lå masse vann under tanken og væsken rant ned langs slangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...