Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Den perfekte russebilen for to?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer jo ann på hvordan dørsidene ser ut (hint: bilde? :) ), men hadde det gått ann å blandet fargene? Sort grunnfarge med røde detaljer, kanskje noe skrift på midten? Russ 2009/Russ 09/Navnene deres e.l. Bare skjær ut logoen/teksten i litt tykk papp og lim på døra, så trekker dere over.

Lars var heldigst. Fant ingen røde, så ble svarte tepper! Planen er at vi skal fikse dørene i løpet av uka.

I dag har vi satt inn CD-spilleren og høyttalerene fra bilen min(Peugeot 306). Det er en Biltema-spiller til 550 kroner, og de to originale høyttalerne som var i bilen min før jeg bytta til Kicker. "Russebilen" kjøpte de to av meg til 600(noe vi tjente omtrent 250 kroner på), og jeg kjøpte nye høyttalere i bilen min. Følg med i tråden i linken over for å få se montering av de nye 6x9-høyttaleren, og den nye, FINE Pioneer-spilleren i Peugeoten.

Lyden i bobla med Biltema-spiller(4x50W) og 2x 90W 6,5" Pioneer høyttalere var overraskende bra, og er faktisk absolutt godkjent. Når vi i tillegg får en 12" sub eller 2x 6x9-høyttalere i den, blir det nok SKIKKELIG bra lyd. Vi skal kanskje også bygge en diskant i hver side av taket på bilen(da det er noen stygge hull der).

Bilder kommer i morra, da det er for mørkt til å ta bilder nå :)

Da får jeg håpe at ingen har sjekka igjen og igjen og ventet på bilder, for det kommer nok ikke før i morra. Vi fiksa dørene og sidepanelene bak og det ble DRITFINT! Fant også ut at boble på ingen måte er noe morsom å kjøre på vinteren. Sommerdekk, bakhjulsdrift og dårlig motor gjør at svingene blir direkte farlige. Uansett, skal jeg dele våre vakre sideplater med dere i morgen. Skal dra klokken 1 til Big Horn i Oslo for å ha en tidlig bursdagsfeiring. Håper jeg rekker å knipse noen bilder før det ;)

Uansett, jeg venter på mange gratulasjoner av folk som synes vi gjør en bra jobb :)

Takker! Vi er ikke helt sikre på hva mer vi gidder å gjøre inni bilen. Blir muligens en 12" i hattehylla og vi skal kanskje fikse teppene på gulvet litt bedre. Per i dag er det gaffa som holder det hele sammen :p Det kan også hende vi skal ofre en bærbar data og lage navigasjon/bilstereo fra den inni bilen, men det er lite trolig...

Vi har funnet en potensiell sponsor for folie på bilen, så kanskje drz får viljen sin :D En av bestevennene til søstera mi driver et firma som holder på med nettopp folie, så kanskje vi er heldige og får sponsa folie med masse fine logoer på :D

Skal ringe han i morra, så får vi sjå om han er interessert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...