Royberget23 Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Noen som kan hjelpe meg litt her? Har spilt en del nå, kjøpte det i går, og storkoser meg! Eneste problemet er at når jeg skulle prøve map-editoren, crasher den hver gang... Jeg starter den, hører jungelmusikk, og en loadingscreen. Så flasher editoren i 1 sec, så er den borte... Noen som vet? Har pc som kjører spillet på fullt når det gjelder grafikk osv, uten lag i det heletatt, og speccsa mine vet jeg er langt over recommended, så vet det ikke er derfor. Bruker Vista x86, kjører spillet i dx10(har prøvd å kjøre det i dx9 for å se om det fungerte da, uten hell desverre.). Takker på forhånd!
Villanden Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg tror editoren funker dårlig med 180.42 driveren. Så hvis du har den installert, så kan det være problemet ditt. Min funket selv helt perfekt fram til jeg installerte den nye Beta-driveren. Spillet funker, men editoren lider av samme problem som du har.
MadRos Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 det er på grunn av 180.42 driveren, hadde samme problemet, med spillet, ikke editoren. Problemet ble fikset av å tvinge spillet å kjøre i fullscreen med en gang og i riktig nativ oppløsning.
Nerowulf Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 beta-driveren er ustabil hos meg også. Fikk ikke testet map-editor ned den, men uannsett så funka det dårlig i SP. Så jeg rulla tilbake driveren og alt funka som en drøm.
Villanden Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Med den nyeste driveren, 180,43, så funket alt som det skulle igjen.
scopexxx Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Har samme problem. Map editoren fungerer ikke. jeg starter den og hører musikk osv. Og når editor vinduet kommer opp,så lukker det seg igjen etter 1 sekund. Jeg har også 180.42 driveren. skal avinnstallere den nå. og prøve den nye 180.43 driveren.
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Fint om dere kan gi en liten oppdatering på stabiliteten på den nye .43 driveren etter å ha testet litt.
Villanden Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Fint om dere kan gi en liten oppdatering på stabiliteten på den nye .43 driveren etter å ha testet litt. alt funker hos meg. har ikke hatt noen problemer med den nyeste driveren.
Villanden Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 KJØP DEG KONSOLL!! Neeida.. Mye morsommere å plages litt, for da smaker det hele så mye bedre når du først får det til.
hvorre Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Installerte .42 driveren og ikke engang spillet fungerte. Hadde vel en 178 driver og alt funket da. Skal prøve .43 driveren nå, men hvordan går en tilbake til gamle drivere, sånn just in case? Edit: Installerte .43 driveren, og spillet funker, men den jævla map editoren funker fortsatt ikke. Nesten så jeg gir den opp!! Endret 30. oktober 2008 av hvorre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå